Soffan

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Sofia Werner - 16 oktober 2011 19:29

jag har haft världens huvudvärk hela dagen...jag har såå äckligt ontatt jag inte vet vart jag ska ta vägen... =/

men nu ska jag försöka ta o koppla av , hämta en kopp kaffe o titta på nya filmerna med favvo hundarna virus o velvet =)

lite bra finns d ju alltid



Av Sofia Werner - 16 oktober 2011 12:31

jag hade bestämt mig för att stoor blogga idag ju?? d bestämde jag här om dagen att söndagen skulle bli min bloggdag d jag kunde lägga upp bilder o allt that shit

men nopp...INTE idag säger jag bah! mitt huvud från igår är inte trevligt! jag döör långsamt


Men vi ska iaf ta oss ut i parken försöka iaf :)

och jag börjar om min "start over" jag ska bara hitta rätt tillfälle att berätta d för dig=/

Ovido - Quiz & Flashcards