Soffan

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia Werner - 31 maj 2011 09:16

Operationen gick bra:Allt gick som dom hade planerat , och dom behövde inte skära upp utefrån utan kunde ta allt inne från..vilket är super bra

 

Men nu efter :ser det ut som en lastbil kört alltså jag är super svullen där

så det går inte att prata till 100% men det funkar :)

Men jag tror inte jag kommer här ifrån så fort har fått feber men kan nu gå iaf


mer sen om jag orkar

Och stort tack till alla fina kommentarer , var jätte kul  att få läsa :)

kram kram

på er

Av Sofia Werner - 29 maj 2011 12:17

Eftersom jag skall opereras imorgon :Så ska vi få gäster allihopa här hemma :) 

 farmor Lillemor och Farfar Sture kommer på besök....Vi har faktiskt brytit kontakten med dom men eftersom jag skall opereras kommer dom , och så ville dom träffa min lilla Clara för första gången...Clara är nu 1 månad 1 vecka och 4 dagar (6 veckor!)och hon har aldrig fått träffat Farmor Lillemor och Farfar Sture , Så vi får se vad dom säger om min älskade lilla sak!


Clara vet hur man får mig att falla :Jag brukar alltid  lägga Clara i hennes säng när jag vill sminka mig , och idag var Clara smart! Hon vet att drar hon fram sina Puppy eyes till mig faller jag direkt! Jag kan inte låta henne ligga där då!  Shit att min lilla Clara redan vet hur hon ska få mig att falla     Jag menar titta på henne !!! 

Skulle ni kunna motså? ;) 

Av Sofia Werner - 28 maj 2011 10:12

Igår fick jag en: super fin bild på Clara från Christel som hon har gjort om!

Tusen tack snälla du  

Det blev facebook´s nya profilbild!!


Så alla mina älskade läsare ta er en titt in på hennes blogg ! ;)

 Http://chrissan.bloggplatsen.se 

   Min lilla Clara <3

Av Sofia Werner - 28 maj 2011 00:12

Kärlek är det absolut :knäppaste som finns! Man vet då aldrig vad som skall hända!

Att jag skulle tok falla för dig ( )  Var verkligen inte nått jag hade trott!

 Att du ens skulle se mig hade jag aldrig trott! 

För shit va jag har fallit för dig!Ditt smile , din röst , din personlighet , hela dig ! 

Jag dör helt seriöst för dig  


Av Sofia Werner - 27 maj 2011 18:19

Det roligaste med Clara är:att hon äälskar att se sig själv redan nu! Så egen kär!

Och när hon väl ser sig själv ser hon atagligen förvånad ut eller så testar hon sina egna miner framför spegen :P dock har jag inte ännu fått det på bild , så håll tummarna!


Vi kom just hem från skit vädret:Vi var nämligen o träffa tjejerna :) 

Känndes super sköt att dom höll på med henne och gav henne den uppmärksamheten hon vill ha lixsom :) Och eftersom det inte finns så mycket ork kvar i  mig efter låånga dagar med henne är det ju super bra :)

Sen drog vi alla in till Ica och handla då det massa bråk med kortet i kassan! :S 

Och jag fick panic för att bebisen var inte i vagnen :p  Tokiga jag x)

Och det sluta med att vi sprang hem i regnet haha! Skit väder!

Men tack för en bra dag tjejer <3

   Linnea och Clara :) 

   Cecilia och min lilla Clara :)

   Maritza och Clara :)

 

Mina fina flickor! :)   

Av Sofia Werner - 27 maj 2011 12:27

Eftersom Clara ler så sällan! och när hon väl gör det hinner jag aldrig få det på bild!Argh! men här, om dagen såg jag att jag hade fått henne på en video! :D 

men jag varnar er ! Jag har just åkt på en förkylning och låter värre än en kråka!

Av Sofia Werner - 27 maj 2011 10:27

Nu är det bestämmt!: Mamma sa för några dagar sedan namnet  Klara ..Men då tänkte jag ju så klart på klara , färdiga gå! 

Och ja det kan bli lite jobigt att heta sen i skolan och så!

Men Clara med C och inte K , Är ju hur coolt som helst!!!

Så min älskade sessan från och med nu heter du Clara :D

   Vem om inte världens finaste Clara! :D 

Av Sofia Werner - 26 maj 2011 23:14

Att gå upp klockan 06.30 : är verkligen inte det roligaste som finns!

Gärna nått man vill hoppa över fakitiskt! 

Som jag sa igår kväll var jag ju på sjukan idag! Pgd. av att jag fått en tumör!!

Vilket gör att jag kommer opereras nu på måndag , skulle ha varit i onsdags men de blev måndag istället! :S 

Och denna tumör är inte cancer!men den är ond på sitt egna sätt! 

Den har alltså ätit upp mitt käke ben och då kommer dom behöva "bygga" ett nytt ben med hjälp av en liten ben tut från höften och lite mer skit saker!

Men jag är  faktiskt den första i sverige som skall få äran att testa denna sak!

Fick reda på det idag så det är ju lite coolt! Så förmodligen om allt går bra (vilket jag verkligen hoppas!)  kommer jag hamna i doc.tidiningen :P 

lite små kul  lixsom! :) 

Finns inte så mycket mer att berätta , kan förklara mer senare när jag vet mer ;) 

ha det ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards