Soffan

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sofia Werner - 5 oktober 2011 14:57

nu sitter jag med min kopp kaffe o tänkte faktiskt vara så duktig att ladda upp bilderna på c från idag! =) 

hon har ju blivit såå stor! =) snart ett halv år!

   morgon bus! =) 

(klicka på dom små för att se dom stort!)

  

d är jätte kul att leka titut och att äta på min favvo  hund är grymt gott!! =)

                                                             

hjälpa mamma med tvätten är grymt roligt sen jag lära mig sitta själv! =)

 

älskar dig pluttan!! :-*

   världens sötaste redo för att gå ut en sväng!! =) 

Av Sofia Werner - 5 oktober 2011 09:56

åh åter igen är hösten på g! =) det blir varma kläder o mörka kvällar! 

oh nej , jag ogillar det inte alls! JAG ÄLSKAR DET! vinter kom nuuuuu!!

jag älskar nämligen när det är mörkt o man kan smyga sig ut med Hanna o Anthon i snön UTAN att nån ser att man är där! =) 

nej men jag äälskar när det är mörkt ute! =))

   lillans nya vaarma kläder!!=) såå söööt min älskade lilla C <3

Ovido - Quiz & Flashcards