Soffan

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Sofia Werner - 3 oktober 2011 07:37

go morgon  bloggen! De är måndag igen alltså ny vecka , nya tag! =)

nu sitter jag ute i dalarö och passar på att blogga lite medans "gubbarna" jobbar! ;)

vart en sjuk tidig morgon 05.00 -.- men så där super trött är jag inte! =)

MEN osminkad!! ME DON´T LIKE!!!


idag händer de ganska mycket!  nu blir d dalarö till 9 . vid 10 ska jag vara inne i stan o träffa min advokat Fransika! =) sen har pappa rättegång , och jag har ett viktigt samtal jag måste gå o passa hela tiden! jag håller nämligen på att få jobb! =)

men jag kommer säkert ha otur med att dom ringer på  en dålig tid o jag missar hela skiten! som vanligt...nej då inte tänka så! =)

lite senare idag ska jag hinna träffa Nicole som flyttat  hem nu för ett tag sen , känns som vi båda skulle få behöva prata av oss lite si så där! =)


wow , jag skulle snabb blogga ett litet inlägg tänkte jag eftersom jag inte bloggat i helgen...Men litet vart d ju inte! =) kickar nog också in lite senare o visar lite bilder på  lilla C! =))


ha en bra måndag bloggare o läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards