Soffan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofia Werner - 31 oktober 2011 09:12

go morgon o välkommen till inlägget sjukling ;)

hehe nej d! men här hemma är vi sjuka IGEN! =( c är jätte snuvig o hostig och jag har grymt ont  i halsen o hade frossa inatt -.- så suck!! så vi får vara hemma idag.,..men sessan ska först till sjukan men inte med mig tack o lov! =)

jag ska passa på att krya ner i sängen o kolla på film med en stor kopp kaffe tills dom kommer tillbaks =)


    

jag o min skatt här om dagen =)

Av Sofia Werner - 29 oktober 2011 09:08

 

Claras nya grej?? ogillas! =P

  (klicka på dom små för stort!)      

syrran redo för balen =)     jag o syrran i kista på bio <3

  <3<3<3               jag o C i stan i onsdags =)

nu kom d allt lite nya bilder


nu ska vi dra till Ikea cya

  
Av Sofia Werner - 26 oktober 2011 10:16

jag kom just hem från jobbet , blev bara 1 och 1 halv timmes jobb idag =) eftersom jag ska på möte i stan

men jag ska oxå ha med mamma o min älskade clara så  mamma o jag ska ha lite mor o dotter dag ! =D


men varför jag blev såå glad för att nästan direkt när jag kom hem vaknar C o börjar skrika å jag går in för att hämta henne o så sitter hon i sin säng (=D) o jag får världens smile när hon ser mig , tårana försvinner o ett sött litet smile kommer fram <3 såå underbar <3


Av Sofia Werner - 25 oktober 2011 19:48

jag har haft en hemsk dag ,lång arbetsdag ,mamma min har fått lunginflamation o min syster hanna är i sin 6 års kris.behöver jag säga mer?

jaja imorgon blir d iaf bara 3 timmars jobb sen stan me mams o sen möte =) 

o nu myyysss men min älskade C tills hon somnar o  sen EGEN TID I MASSOOOOORRR =D

  

jag o min myssssiiiisss <3


Av Sofia Werner - 24 oktober 2011 18:21

Det har gått ett tag sen jag var här o bloggade =P men nu är jag tillbaka (hoppas jag)

en massa saker händer hela tiden vilket stoppar mitt bloggade =(

men nu ska jag FÖRSÖKA blogga lite då o då ;)


vi mår bra , eller ja vi överlever! hehe

clara håller på att få sin andra tand  (=D) o jag börjar jobba igen imorgon så d ska bli kul =)


men nu ska jag kolla film o njuta av en kopp kaffe med ny bakta chockladbollar muuums ;)

Av Sofia Werner - 22 oktober 2011 12:07

Idag fyller världens bästa oma år! =) och det ska vi fira lite senare men nu ska vi strax gå o handla med oma på coop =) 

sen ska jag baka , men vad i really dont know =P 


o ett stort grattis till min bästa mormor!! <3<3

 sleeping beauty? =PPPP   

Av Sofia Werner - 19 oktober 2011 22:00

när jag väl betämmer mig för att blogga så händer d alltid nått!!

Nu har C åkt på sin första förkylning så vi fick allihopa en sömnlös natt igår...

så min ork är NOLL idag! o jag själv börjar bli sjuk =(


jag är tillbaks till helgen...d är allt jag kan lova

Av Sofia Werner - 18 oktober 2011 08:08

go morgon!  vet ni vad jag är glad? :D våran stora lilla tjej tog 3 snabba steg nu på  morgon =D (jag höll ju dock i henne!) men mer om d sen! =D


för nu ska vi mysa sen off i go i några timmar

hörs senare

Ovido - Quiz & Flashcards