Soffan

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Sofia Werner - 4 oktober 2011 20:11

tittade ju in lite snabbt via min iphone tidigare idag...o då skrev jag ju inte så mycket!=/ såå sjukt drygt att blogga via telen!

men iaf. jag var på akut tid på ks idag! man tror att en del av min skena i käken kan ha gått sönder så jag ska göra nån spec. rönken (Som jag inte minns namnet på just nu!) så jag är tbx på mjuk mat , vilket betyder att jag faktiskt inte fick äta bullarna vi gjorde idag! =( och är den trasig blir det en ny operation...*suck!* 

igår nått fick jag nån feber frossa så drf bloggade jag inte igår som jag tänkt men febern är borta nu men käken gör sjukt jävla ont! 


Oh nu ska jag börja små  fixa in för Desperate Housewives som börjar idag igen! =) 

JIPPPIII!!! som jag har längtat! ;) 


   vart en väldigt tidig morgon nu  2 dagar upp vid 05.00 , vilket man ser på trötta lilla mig! =P 

Av Sofia Werner - 4 oktober 2011 14:07

Här ska d allt bakas bullar =) det är bulldagen elr som jag kallar d fettis dagen ;) hela familjen ska nu ge sig in på att baka!! =) me like!! Finns d nått godare än bullar??

Ovido - Quiz & Flashcards