Soffan

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia Werner - 5 maj 2011 11:08

Kom på att vi har lite nytt här fast de är 3 saker but anyway :D 

Nytt till mig ,  nytt till Hanna och en ny Bebis (ny frilla! :P )

   Min nya!   Marc by Marc Jacobs! ÄKTA! hihi i´m in love  

    Hannas klänning då! :) Från England 

   Och då sist , Sesssans nya frilla :P 

Alltså vi har faktiskt inte mördat henne som det ser ut som! Men hon fick sitt första bad och såg ut som ett får i början X) Och sen la det sig så här! 

det blir ju lixsom lite , what to do what to do feeling :P 

haha juppjupp så ser hon ut nu och våra nya stuff e jah super kär I :P  Klänningen också! för den är ju super cute hihi n.n

Av Sofia Werner - 4 maj 2011 22:43

Älskar denna låt :D 

så fin :)Brukar faktiskt inte gilla tyska låtar men den här o 2 till  av samma tjej är jag super fast i :D super super fast :P  sjungt den hela dagen vafan X)

Av Sofia Werner - 4 maj 2011 11:09

Hittade en ganska gammal bild för en liten stund sen :) 

Hatar den!  Men Hanna är ju super söt på den och så kommer jag , helt kapputtt!!! (ful!) haha men eftersom Hanna är så super söt blev det en profil bild på Facebook , skit de samma att jag ser hemsk ut , who the hell crs? Not me :) 

   hihihih så söt hanna o så kaput jag X)

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 23:04

Jag har upptänkt idag att vi har en prinsessa i huset!  

Våran egna lilla prinssesa Hanna  

    Våran lilla Hanna ! :)  såå otroligt fin  

   Värmer hjärtat gumman när man ser vart familjens skönhet tog vägen!  

   Som sagt prinsessa var det här! och världens finaste desutom :)

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 22:59

Idag var vi hos morbror bobban (robert!) på kals elr vad man nu ska säga :P 

Grattis till dig världens bästa morbror <3

   Grattis på din 36 års dag bästa morbror <3

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 14:44

Skulle ha åkt till bror idag men det var ändrat , IGEN! 

länge sen man såg hnm ju :[ 


så nu sitter jag halv död i rummet med min lollipop :D 

gud va mogen jag känner när man säger så x) 

whatever :P sometimes u need to be ltl ;) 

R&B mix på spotify  o  snart dra t bästa opa (morfar)

hihi what els to do ? :) 

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 14:44

Skulle ha åkt till bror idag men det var ändrat , IGEN! 

länge sen man såg hnm ju :[ 


så nu sitter jag halv död i rummet med min lollipop :D 

gud va mogen jag känner när man säger så x) 

whatever :P sometimes u need to be ltl ;) 

R&B mix på spotify  o  snart dra t bästa opa (morfar)

hihi what els to do ? :) 

Ovido - Quiz & Flashcards