Soffan

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia Werner - 25 maj 2011 22:51

Jag och sessan är tok kära i Nalle puh!:  därför att Nalle puh gör så hon sover :D  lägger man hennne i hennes säng utan Nalle puh spel dosan  dö  skriker hon som en galen ko! :P rent bokstavligt :P Men sätter man på Nalle puhs godnatt sång , somnar hon på ett kick! :) super nöjd med Nalle Puh!


Imorgon blir det upp med solen! Imorgon ska jag nämligen till ks för att få höra mer om min operation!  Vilket känns super bra fakitkst!  Jag ska få det gjort och får bli av med den där jäkla tumören (ursäkta språket!)  Men jag har gått men den i 2 år men vara vetat om den sen Januari ... kan berätta mer imorgon....Men imorgon blir det upp tidigt och åka in med pappa , bloggar efter ! :) 

   Ååå Nalle puh va vi älskar din godnatt sång <3

Av Sofia Werner - 25 maj 2011 20:14

Gäller det att försöka vara smart! Eftersom bebisar inte kan andas när det blåser och idag när jag och sessan gick ut för att köpa sallad blåste det verkligen storm!

Usch säger jag bara! så då fanns det bara två sätt att göra

   Vilket ser helt sjukt ut! :P 

eller så kan man se ut så här

   Då kommer man istället med en stor bulle på magen som ser ännu sjukare ut!

Vilket jag inte rekomenderar! :P  kom nämligen fram en liten pojke och fråga om jag hade en apa eller en bebis där? :P  wtf... haha 

Av Sofia Werner - 25 maj 2011 10:41

Som ni vet drog vi ju iväg på Hannas dagis avslutning! vilket var super mysigt :) 

det var jag Nicole , Mamma , Anthon o sessan  

Bilder kommer det här! (för att se dom små bilderna som stora , tryck på dom!)

                     

Sessan och mamma på sjukan :)  innan Hannas dagis! 

                          

Hanna vart super glad när vi kom :) och fina Nicole va ju oxå med :)

   Såå här glad blev sessan av alla mammors fina kommentarer :D 

                                                      

     Jag o sessan väntade på barnas sånger :)   vilket Hanna också gjorde :P

   Sen kom dagis kören och sjöng 

Dom sjöng bpde lilla snigel , du ska inte tro det blir sommar och MANBOY av erik saade! haha lät sjukt gulligt :) 

bjuder kanske på ett film knipp med dom sen , vi får se om det funkar :P

nu ska jag fixa oss sen ska vi dra ut på äventyr :) 

ha det!

Av Sofia Werner - 24 maj 2011 13:37

Och om jag får säga det så har jag verkligen inte saknat dig!!

Idag blir det fullt upp igen :/ Ska till sjukan sen har lillesyrran nån avslutning på  sitt dagis som vi ska ta oss till  för att få se trollet sjunga :)

Får se om jag hinner ta o bjuda på lite bilder ikväll


och till alla er forum mammor, vad har ni att komma med?det ni säger stämmer inte!  Så era kommentarer kan vi hoppa över , tack :)


Av Sofia Werner - 23 maj 2011 13:32

super mysig morgon har det varit med sessan  min lilla skrutt! :D

   heheh i can smile  

   heheh daddy look i can smile :D hehe

Av Sofia Werner - 22 maj 2011 23:51

Nu har jag äntligen  (som vissa skulle säga :P ) fixat så man kan byta språk i bloggen 

gå ner nedanför o skrolla in just ditt språk  vett jag :) 

Av Sofia Werner - 22 maj 2011 21:56

Har inte varit den bästa helgen mycket sk*t har hänt men många bra stunder har det varit oxå :)

o lite bilder bjuds det på :)

   Jag o sessan tidigare idag när jag och Nicole kom från Väsby :)

   :OO Helt otroligt!  Hon kan sitta!! :OO  haha näe :)  men så fick hon sitta medans jag torka spya (-.-) och så gjorde hon så roliga saker o ljud så jag försökte få det på kort men blev bara så här :P 

   Och våran fina älskade Nicole! :) 

Nej nu blir det gå o dö några timmar :) 

Night <3

Av Sofia Werner - 22 maj 2011 11:09

Hejsan! :)

Idag blir det Väsby igen med Nicole! :D

Barnfri denna gång :D sen blir det hälsa på lite folk :)

O jag måste hitta en ny maskara! Några tips?

Bilder blir den kanske sen! :P 

Tog lite bilder i fredags men sen dog min cam så  

Morbror åkte oxå  med så det vart super mysigt :)


Vi hörs senare! :)

   Vet att jag redan har lagt ut denna bild , but i love it :)  

Ovido - Quiz & Flashcards