Soffan

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofia Werner - 21 maj 2011 10:33

Jag och Nicole har börjat med en liten "power walk" 3 gånger i veckan...

Vi har på ett ungefär räknat ut att det faktiskt är 7,5 km och shit va stolt man är när man kommer hem !  

Vi tog våran runda igår innan jag drog o vart barnvakt :P

och idag utmande jag mig själv att ställa mig på vågen och YES!

mitt "power walking" gör sitt jobb!! :D

   Power walking,  i´ll be back!

Av Sofia Werner - 20 maj 2011 08:47

Idag blir det Väsby med mamma o syrran o så klart sessan 

Sen blir det träna med Nicole för mer fett ska bort :D

Och sist men absolut inte minst! TVÄTTSTUGAN!

bam bam bam bamm....!

Har nästan inget att ha på mig idag vart samma prob. men sessans kläder oxå:(

Sen blire kanske bilder vi får se! :)


have a gd friday 

Av Sofia Werner - 19 maj 2011 18:22

Okej alla "forum mammor!" här ska ni få se hur mycket kort jag tar min skatt

(Klicka på bilden för större bild!)

         

I måndags , innan vi drog till sjukan! 

                

I tisdags på morgon      tisdag lite senare när vi drog till Bcv :) 

           

I onsdags :)            Idag! :D


Så nu kan ni inte säga att jag inte tar kort på henne!

Av Sofia Werner - 19 maj 2011 17:02

Som jag skrev i mitt andra inlägg har vi ju sjukt mycket tvätt idag...

Och nu...Nu växer den! 3:je gången jag byter kläder på sessan idag!

Man blir så trött! Ungen bara spyr o spyr!

Så  nu drog jag på henne den värsta klänningen jag någonsin sett!

Men nu spyr hon ju bara så då behöver hon inte se super cute ut när vi ska ändå bara vara hemma :P

   Hon är inte såå super söt som vanligt på denna bild men , där har ni den hemska klänningen på min sockertopp<3

Eftersom vi inte kommit på ett namn till henne ännu kallar vi henne för sessan vilket står för prinssesan :) så ni inte tror hon heter sessan! :P 

Kommer börja lägga ut mer på henne , så fort jag får tid:) 

Av Sofia Werner - 19 maj 2011 12:40

Jag känner mig just nu super stressad! Har nämligen inget att ha på mig! och vid halv 2 måste jag ju börja gå! Soc kl 14 -.- 

usch!  hatar det! Och tvättstuga måste jag boka också!  FN! 

För jag har inget rent! Jag blir tokig på sånt! Har hoppat över tvättstugan 2-3 gnr nu :P latiiiiiss mig ju  X)Igår drog vi till bvc  , och jag gjorde halstest medans vi ändå var där och jag har inte halsflus ännu utan det är på väg så har fått medic.och tack för det! Min hals dödar mig och låter som en kråka! Till och med sessan tittade konstigt på mig imorse!  

   Min lillllaa tvätthög , förstår ni att jag måste tvätta? :P 

Av Sofia Werner - 17 maj 2011 09:19

Fyf*n va ont jag har överallt! Fattar inte! 

Igår drog jag o Nickan på våran egna lilla tränning o shit va jobbigt det var sista halvtimmen! Nytt: Jag har INGEN kondis! :S

Sen vart det hem till opa o dog lite i soffan x) 


Men det känns både i armar o fötter idag asså! :S

Jaja blir lite små tränning själv idag då :P  

men först , Asih med opa :)

Av Sofia Werner - 15 maj 2011 22:43

Idag har det varit en helt ok dag super mysigt med pappa var det :)

Vi drog till Media market där han skämde ut mig o hade jag hittat ut ur den stora butiken hade jag varit borta på 2 sek! :P  Sen va vi ju oxå o kolla på Lina o Leos hus super mysigt :)

Och sen blev det som vanligt...Familjen Werner slutade på taket

Taket bjöd far o dotter på denna utsikt! :)  SJUKT HÖGT!

Sen vart det ut o gå med oma en stund! för drygt en timme sen :P  vi drog ut till broby  o sen tbx :P jobbigt! :)  men skönt :)

Nu blir det kolla på den nya filmen sen lägga sig , upp tidigt imorgon :/

natt <3 

Av Sofia Werner - 15 maj 2011 18:44

Erick Amarillo -om sannigen ska fram!


Näämen tjeenare sommarplågan!

Ovido - Quiz & Flashcards