Soffan

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 23:04

Jag har upptänkt idag att vi har en prinsessa i huset!  

Våran egna lilla prinssesa Hanna  

    Våran lilla Hanna ! :)  såå otroligt fin  

   Värmer hjärtat gumman när man ser vart familjens skönhet tog vägen!  

   Som sagt prinsessa var det här! och världens finaste desutom :)

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 22:59

Idag var vi hos morbror bobban (robert!) på kals elr vad man nu ska säga :P 

Grattis till dig världens bästa morbror <3

   Grattis på din 36 års dag bästa morbror <3

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 14:44

Skulle ha åkt till bror idag men det var ändrat , IGEN! 

länge sen man såg hnm ju :[ 


så nu sitter jag halv död i rummet med min lollipop :D 

gud va mogen jag känner när man säger så x) 

whatever :P sometimes u need to be ltl ;) 

R&B mix på spotify  o  snart dra t bästa opa (morfar)

hihi what els to do ? :) 

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 14:44

Skulle ha åkt till bror idag men det var ändrat , IGEN! 

länge sen man såg hnm ju :[ 


så nu sitter jag halv död i rummet med min lollipop :D 

gud va mogen jag känner när man säger så x) 

whatever :P sometimes u need to be ltl ;) 

R&B mix på spotify  o  snart dra t bästa opa (morfar)

hihi what els to do ? :) 

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 14:30

http://myopiniyourworld.blogg.se


bloggat länge på den sidan nu , but byebye to u  dear friend :) 

Av Sofia Werner - 3 maj 2011 14:26

Hellu!  

Välkommen till min blogg!

Hope you like it    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards