Soffan

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Sofia Werner - 7 februari 2012 16:51

Jag kommer nu lägga ner med att blogga ett tag fram över för att de tydligen stör folk och för att jag är sååå trött på all kritik!!


I min  info om bloggen står d att jag skriver vad jag vill eftersom d är min  blogg men tydligen struntar folk i det och kommer med elaka och onödiga kommentarer!  jag vet inte hur ofta jag måste läsa d och ta  bort skiten!


Även fast ni  är "anonyma" ser jag på stilen ni skriver osv. vilka/vem  du/ni är! men jag nämner inga namn.. bäst så.

lär  väl få skit för detta inlägg med!


det här var mitt ställa att skriva lite , släppa på hjärtat och få slösa den lilla tid jag hade.. men då är d bara sluta med det ett tag fram över!


För just nu  klarar jag inte av med kritik och elaka kommentarer!!


Och till  er andra läsare , ta inte åt er!

Mys

Av Sofia Werner - 7 februari 2012 09:59

vart en dra sig morgon =) vi  låg kvar o  små prata eller ja C "prata" och jag lyssna

ganska kul att sån liten har så mycket att prata  om =)


Men jag uppskattade d extremt mycket ,d är inte varje dag bebisen ligger next to you och bara mys pratar =)

och när man är trött ,njuter man  lite extra ;)


Nu upp o hoppa i duschen...suck...skulle vilja ligga kvar här för alltid


imorgon blir min prinsessa 10 mån... jag fattar inte vart tiden  tagit vägen =(

Ovido - Quiz & Flashcards