Soffan

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Grattis elaka bloggtroll ni vann!!

Av Sofia Werner - 7 februari 2012 16:51

Jag kommer nu lägga ner med att blogga ett tag fram över för att de tydligen stör folk och för att jag är sååå trött på all kritik!!


I min  info om bloggen står d att jag skriver vad jag vill eftersom d är min  blogg men tydligen struntar folk i det och kommer med elaka och onödiga kommentarer!  jag vet inte hur ofta jag måste läsa d och ta  bort skiten!


Även fast ni  är "anonyma" ser jag på stilen ni skriver osv. vilka/vem  du/ni är! men jag nämner inga namn.. bäst så.

lär  väl få skit för detta inlägg med!


det här var mitt ställa att skriva lite , släppa på hjärtat och få slösa den lilla tid jag hade.. men då är d bara sluta med det ett tag fram över!


För just nu  klarar jag inte av med kritik och elaka kommentarer!!


Och till  er andra läsare , ta inte åt er!

 
 
Ingen bild

Maria

7 februari 2012 17:00

Skit i alla! Du har en blogg för folk som VILL läsa om dig. Som är intresserade. Låt dom inte vinna. Stå på dig. I DIN blogg får du skriva vad du vill. Det är VI som väljer OM vi vill läsa.

Kram

 
Ingen bild

Tessie

7 februari 2012 19:22

Bejb!
Dont do it som sagt!

Skit i vad alla andra jävla idioter har att säga..
visar ju bara att dom inte har självrespekt osv, jag VILL läsa din blogg..
Vad ska ja liksom annars göra på morgonen/kvällen?!?!

Love you <3

 
Ingen bild

mello =)

7 februari 2012 19:23

JAG gillar din blogg! =) <3

 
Fröken M

Fröken M

7 februari 2012 21:49

Usch va tråkigt att folk ska få "förstöra" !
Strunta i alla elakingar och fortsätt köra ditt race...
KRAM

http://www.frokenmela.se

 
Brassemamma

Brassemamma

7 februari 2012 22:10

Och jag som just hittat hit! Så trist och onödigt med elaka människor. Jag har ju inte läst hela bloggen men har gillat det jag har läst. Är det din dotter som fyllt 1 år? Grattis! Hon är så himla söt.

http://brassemamma.blogg.se

 
Frida - Gravid Militärmamma

Frida - Gravid Militärmamma

8 februari 2012 20:09

Gud vad trist! Alla elaka och dryga kommentarer kommer alltid, alltid från "anonyma" läsare. Märkligt att de ens orka bemöda sig att läsa det som de uppenbarligen tycker är störande och skit! (jag är med uppriktig, uppkäftig och ärlig i min blogg och emellanåt får man elaka kommentarer.
SV: Vi vet inte om det blir en tjej eller kille. Vill gärna ha det som en överraskning! Spännande! =)
Hoppas du snart är tillbaka!

http://militarmamman.wordpress.com

 
sandra

sandra

9 februari 2012 20:46

vet hur du känner har varit i samma sits, men sluta inte blogga, visa att du är starkare en dom och blocka alla ip adresser som skriver. de dom skriver är ju itne sant utan dom vill bara kränka, kör ditt rejs å radera dom kommentarerna, så gör jag :) visa att du itne bryr dig om dom! du klara det här!

kramar!

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Skapa flashcards