Soffan

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Sofia Werner - 6 februari 2012 20:32

mitt face är svullet o  läkarna vet inte alls vad skiten beror på !

ska jag helt seriöst behöva gå  med en halv dubbelhaka för att läkaren inte vet va problemet är så han  väljer att inte ge mig nått mot de! inte ens smärtlindrade!!!??? 2 SÖMNLÖSA NÄTTER FÖR SMÄRTA OCH JAG FÅR NADA!? skit gubbe!! 

JAG VILL HA MIN RIKTIGA DR. NU TACK!!!

men jag är tacksam att d inte är infektion! för d hade vi behöft ta ut skenan  o  byta. så hej hopp i  galaopp vad tacksam jag är ! 


De sjuka är att läkaren idag sa nästan emot mig att jag hade ont!? hur f-n kan han kände MIN smärta?

det är JAG som har ont och inte han? och i början ansåg han att jag inte var svullen?

okey man är du med mig varje dag? som jag är!  du  har inte sett mig sen typ  veckan efter operationen! 

säg inte till mig vad jag är o inte är!


Jag kommer fortsätta ta alvedon  o  ipren för nu vill jag sova!  jag  ska jobba imorgon lixsom...

men blir d ännu  en sån här natt , no work!


vi får se om min svullnad o smärta lägger sig , annars ks .I be back!

Ovido - Quiz & Flashcards