Soffan

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Sofia Werner - 23 februari 2012 22:35

Imorgon blir det sista dagen hemma och sista gången jag träffar min advokat (sista mötet innan rättegång!) 

imorgon ska vi även ha mys middag och frugisen kommer på middag...

På lördag åker vi.  sen kommer vi söndag kväll nästa vecka ,måndag jobba och tisdag är den stora dagen!

Jag är sååå pirrig... men mer om sen!


Nu ska jag fixa o trixa. imorgon ska vi även tvätta . =) 

Av Sofia Werner - 23 februari 2012 20:38

Idag var d ju ks tid. och jag vart riktigt nöjd! =) käken har förmodligen börjat växa! så nu ska vi avvakta i 3 mån sen ska vi se. men dom tror den har börjat växa nu!  dock 6 mån försent! men bättre sent än aldrig =) 

ska dock inte ropa hej ännu  , jag har ju inte kommit över bron än så länge ;)

Av Sofia Werner - 23 februari 2012 10:25

Idag ska vi testa nått nytt =) vi ska till kyrkans öppna förskola . där har vi aldrig varit så d ska bli kul =) 

Vi ska med grannen Linda. tror bara det blir vi jag har inte en aning =P


men nu fixa skötväskan o mig själv! 

lite senare öppnis 

och efter det blir d ks! kom ihåg att hålla tummarna för mig nu =)

 

en riktigt underbar morgon puss =)

Ovido - Quiz & Flashcards