Soffan

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sofia Werner - 13 februari 2012 22:32

Okej nu kör vi resten av veckans planer dåra!


Tisdag :- jobba 10.30-16.30 - 17.00 middag hos sissel =) 


Onsdag : Ledig från jobbet , men ska till Linda på morgonen och sen blir det baka , städa och fira pappa 


Torsdag:-  Jobba 9-14 träffa Lisa halv 4 =) 


Fredag :- Förmodligen träffa Linda o barnen  på morgon och sen hem till  Nattis mot kvällen


Lördag:- Åker till lek och bus =)


Söndag:-  en helt tomt dag! Alltså en bara vara dag=))


Idag: idag var d första dagen med de nya arbetspasset! 10.30-16.30 

och som vanligt sprang jag hem från jobbet på lunchen =)

Ganska skönt att kunna göra så hehe... Jobbet gick ganska bra men sen gick allt ner...

och jag tänker inte gå in på detaljer eftersom dom nära o kära redan vet varför!


Och innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara tilllägga att jag läängtar sååå till v.9 =)

då åker vi!!! jippi 


nu fixa o trixa sen sova . 


dröm sött 


//Pyran och Myran

Ovido - Quiz & Flashcards