Soffan

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

julgran

Av Sofia Werner - 9 januari 2012 12:36

Gubb göra med julgranen:köpa den,hänga ljussinga och kasta den

kärring göra: ge den vatten,klä den och klä av den


det är så det ska  vara right?men nä då inte här!

Jag fick klä  av klä på å slänga den.det slutade  med att jag hade mer barr än själva granen!

nästa år blir de fan plast!

 

fast fin var den =)


 
 
Ingen bild

anonym

9 januari 2012 14:37

den va jätte fin ju:-)

Sofia Werner

9 januari 2012 18:43

Tack snälla!=)

 
Nina&Medina

Nina&Medina

9 januari 2012 15:08

Hahah jaa eller hur!! :D
Granen var ju jättefin!

http://closestroaddogz.blogg.se

 
Matilda

Matilda

9 januari 2012 16:08

Nu tävlar jag ut ett presentkort värt 300 kr hos Misslia.se på min blogg! Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-presentkort-vart-300-hos-miss.html#comment .

Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer.

http://missbuttercup.blogg.se

 
sandra

sandra

9 januari 2012 17:34

mm de ska va plast :) jasså fått jobb? bara bra här ltie törtt ba sj då? kramis

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

9 januari 2012 19:09

Det är bra bortsett från min jobbiga huvudvärk :( själv då? =)

http://closestroaddogz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Ovido - Quiz & Flashcards