Soffan

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Sofia Werner - 25 juni 2011 10:00

Midsommaren 2011:var inte det jag hade tänkt mig! hade aldrig trott att jag skulle behöft göra en ny operation som jag gjorde! firade midsommar morgonen på  sjukan! kul , NOT!

sen drog vi underbara familjen Werner till gottröra =) 

firade med Marrku , Solveig , Kevin , Daniel  o Nisse + min familj - lillebror =( 

saknade honom nu på midsommar! första midsommaren utan honom på 10 år!!

och det är ett under att jag orkade hålla mig vaken :D  *stolt*  var super trött efter allt i helgen o operationen men yes jag höll mig =)

   I ceep my eyes on you!! (C)

   Tok syrrorna på g till  gottröra =) 

   Mamma och Marrku ger Clara uppmärksamhet som uppskattas ;) 

   100% chill =)

   

   snappsen som bara Marrku  fick i sig allt ;) 

     Hanna <3 Kevin , Kevin <3 Clara=  triangeldrama =) 

hihi

    

   Sötaste <3

   Solvige´s goda tårta =)

 

Clara myser med hennes gudfar  

   Marrku  somna som budda? :P 


Ovido - Quiz & Flashcards