Soffan

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sofia Werner - 24 februari 2012 23:16

Japp d har vi kommit till sista kvällen hemma och sista blogginlägget för ett tag fram över!

Imorgon vid 9 bär vi av. =) och vi är inte tills mag den 5 så här lär d nog stå tomt ett tag!


Jag önskar er alla en bra tid fram över och glöm inte titta din den 5 igen =)

 


kramar o pussar från oss till er

Av Sofia Werner - 24 februari 2012 21:38

Rättegången närmar sig med stora steg och d blir bara jobbigare och jobbigare... 

Det blir så blandade känslor ,tankar och grubbel... Jag vill kunna minnas kvällen från punkt till punkt men eftersom sprit är med i bilden är inte minnen riktigt med som d ska..


Alla säger till mig att d han gjorde inte var så jätte farligt om man tänker efter. D kunde ju  gått längre!


Men d gjorde det inte, och det "lilla" som hände var till räckligt för att knäcka mig!! 


Han var en sån person som jag litade på  , en sån som jag pratat mycket om mina känslor med och en sån person som faktiskt fick en väldigt stort förtroende av mig! 

Jag har väldigt svårt att lita på folk i vanligt fall , men litade på honom. 


Det jobbigaste i allt är nog det här med min morfar. 2 veckor innan allt hände , försökte han rädda min morfar...

Jag är även idag evight tacksam för det! Det var dels en av sakerna som fick mig att tvivla på att anmäla , att ens berätta för någon. men jag vet idag , att min morfar hade velat att jag skulle ha gjort som jag gjort=)


När jag tänker idag på att jag faktiskt tänkte hålla käft om det , hålla käft om att han faktiskt gjort som han gjort , hållt mig fast och tagit min morfars död som samtalsäm ne när han gjorde det. nej d får mig att bli riktigt arg på mig själv för att jag ens tänkte tanken på det...


Och det vart så mycket i 1...  Februari fick jag reda på att jag hade en tumör , lite innan morfar dog opereades  jag för första gången . morfar dog 28 juni och den 7 juli hände d med A...

Som sagt , d har varit mycket!


Det slutade med att jag inte sov mer än 4  timmar som max i någon/några mån. minns inte hur länge d höll på. sen trodde jag att jag var ok , då jag fick stora utbrott flera gånger vilket slutade med att jag vart tvingad in till psyket 2 gånger ..

Allt det här har skadat mig riktigt ordentligt och jag hoppas på att d en dag är nått jag kan titta tillbaks på och säga , wow ja tog mig egenom det!


en dag hoppas jag såren har fått ett plåster som varar för gott!

Av Sofia Werner - 24 februari 2012 07:55

Dags för morgon fix och kaffe =) strax bär vi av mot advokaten..lite pirrigt i magen är det allt!

Idag ska vi träffas sista gången innan rättegången . Rättdagen börjar närma sig med stora steg ,  inte långt kvar tills jag måste träffa äcklet igen... jaja d behöver jag ju inte göra idag så =) 


senare har vi även tvättstuga , frugan kommer och det är mys middag som står o lutar mot kvällen =) 

Ska även förska tvinga farsan att vi måste svänga in  på kiks. mitt smink är slut! =S 

annars får jag nog sätta lilla liten i vagnen och åka upp för att köpa det...


Önska mig lycka till idag =) ciao

Ovido - Quiz & Flashcards