Soffan

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Så här efter o innan operationer.

Av Sofia Werner - 22 februari 2012 17:17

Nått jag ofta tänker på är just den där tumören.. Hur allt blev så knaz när vi fick reda på att den fanns! hur  mycket blandade känslor som kom då. Och sen att göra nya med dom minnerna jag har ?  

Jag vet att jag klarar det igen men jag blir verkligen änslig när jag tänker på det! 


Ett tag där gick ju allt såå fel! och jag hade jätte bra stöd , men några av dom guld personerna finns ju inte kvar i mitt liv längre. Och så som jag såg ut!? flytande mat igen.  (okej d kanske är nått bra för jag gick faktiskt från 65 kg till 58 =D ) 

men alltså seriöst , jag har fan skit svårt för soppa idag! mår illa av bara tanken!! hhhuba!

och sen det där med mitt face!? jag vill inte ha en j-vla extra bulle i mitt face!!

Näe jag vill verkligen inte det här =(


Men jag måste... Idag var det1 år , 1 månnad och 2 veckor sedan jag fick reda på att jag hade en tumör!


Imorgon blir det ks. hoppas hoppas på ny info om operation!  håll era tummar och tår för mig =)

 
 
En tonårsmammas dagbok

En tonårsmammas dagbok

22 februari 2012 17:36

Men gud. Vad bra att allting har gått så bra som det gjort. Som jag förstår det. Förstår att det har varit en jobbig sak att gå igenom!
Nu är tumören borta & du ska fixa utseendet eller har jag förstått helt fel?
Håller tuppar och tår för dig.
SV:Jaha vad roligt =) Nej jag gör min apu på en förskola just nu, annats så går jag i skolan på barn och fritid.
Kram

http://gabbimk.blogspot.com

 
Ingen bild

Tessie

22 februari 2012 17:36

Love you bejb <3

Finns alltid här!

Sofia Werner

22 februari 2012 17:39

Tack världens bästa du

 
En tonårsmammas dagbok

En tonårsmammas dagbok

22 februari 2012 18:35

Okei då förstår jag. Då får jag önska dig massa lycka till imorgon & hoppas att dom kommer med goda nyheter!

SV: Ja det är jag, halvt =) Är du också det? haha
Kram

http://gabbimk.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Ovido - Quiz & Flashcards