Soffan

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Sofia Werner - 22 februari 2012 21:18

Nu snor jag en liten rolig lista från Karin  =) hon verkar få en massa svar så jag hoppas hoppas att jag får detsamma.


lite små rädd nu att ingen av er svarar men d hoppas jag ni gör skulle vara väääldit kul =) 


Vem är du som läser här?

Hur gammal är du?

Vad jobbar/pluggar du med?

Vad gör du när du är ledig?

Var och hur bor du?

Vad ser du fram emot?


Vad ska du göra/gjort idag?

Vad läser du just nu?

Vad ser du för tv-serie helst just nu?




Av Sofia Werner - 22 februari 2012 19:08


Hos oss just nu =) vi kollar på pelle kanin som sändes för så där 10 år sedan? =P


Av Sofia Werner - 22 februari 2012 17:17

Nått jag ofta tänker på är just den där tumören.. Hur allt blev så knaz när vi fick reda på att den fanns! hur  mycket blandade känslor som kom då. Och sen att göra nya med dom minnerna jag har ?  

Jag vet att jag klarar det igen men jag blir verkligen änslig när jag tänker på det! 


Ett tag där gick ju allt såå fel! och jag hade jätte bra stöd , men några av dom guld personerna finns ju inte kvar i mitt liv längre. Och så som jag såg ut!? flytande mat igen.  (okej d kanske är nått bra för jag gick faktiskt från 65 kg till 58 =D ) 

men alltså seriöst , jag har fan skit svårt för soppa idag! mår illa av bara tanken!! hhhuba!

och sen det där med mitt face!? jag vill inte ha en j-vla extra bulle i mitt face!!

Näe jag vill verkligen inte det här =(


Men jag måste... Idag var det1 år , 1 månnad och 2 veckor sedan jag fick reda på att jag hade en tumör!


Imorgon blir det ks. hoppas hoppas på ny info om operation!  håll era tummar och tår för mig =)

Av Sofia Werner - 22 februari 2012 15:54

idag går verkligen humöret upp o ner. ena sek  är allt bra nästa kommer tårarna

 och jag är hungrig som en varg! 

så nu  ska jag äta sallad inom kort min far kommer med det.tror det blir det första jag äter idag?

Av Sofia Werner - 22 februari 2012 10:18

Vi  har varit i fullgång här på morgon . klädde på oss både vanliga kläder o ute kläder på minder än 20 min (rekord!)

Och ner med lillan i vagnen och fullfart som vanligt  mot ica. Och just idag är jag grymt j-vla tacksam mot vagnen!

Utan den idag hade jag verkligen legat på marken! det är så äckligt halt ute att jag fick gå så segt som möjligt med stressen hack i häl! 3 gånger höll jag på att ramla men fick en bra grepp om vagnen! Vilket jag är väldigt väldigt glad över.!

För med vildahilda här hemma hade jag inte alls haft tid med att bryta nått!


Ska bli väldigt kul o se hur vi ska klara oss till  Centrum senare!

Av Sofia Werner - 22 februari 2012 08:52

Vildahilda forsätter sitt race även vid matbordet. jag tror det är mer vatten på golvet än i hennes flaska by now...

busunge på max? =) men nu ska vi fortsätta vårat race här hemma. massor att göra idag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards