Soffan

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Slut som artist!

Av Sofia Werner - 21 februari 2012 19:50

Vildahilda har varit i farten hela dagen . runt runt o runt! suck suck o mera suck säger bara jag!

Idag skulle varit en bra dag för öppnaförskolan helt ärligt , någon som kan tiderna dit? 

något jag faktiskt skulle vilja kunna , men sen att gå dit sjäv ,inte känna någon alls?

Nja.. kanske inte ändå ! Vi får köra vårat race här hemma tills Linda eller någon vill gå dit =) 


hoppas hoppas på att jag får sova nått i natt! 

Nu ska jag svulla semlor =) 

 
 
sandra

sandra

21 februari 2012 19:58

precis å mirabell har tuggat på de ena å de andra hehe :) man vet bäst sj å så komemr de vara! bb big brother? nää de gör ja inte hehe gör du? tror de var den 6 mars då börjar desperate houswives igen sista säsongen!

nää nu äre dax för film här, sex in the city 1 och sen 2an

kramen

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

 
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

21 februari 2012 22:28

Ja visst är det skönt med sol. Men jag föredrar att ha massa snö istället för lervälling! ;) vart i landet bor du då?

http://kimlundin.blogg.se

 
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

21 februari 2012 22:33

JAHA! :p Där bor min sambos syster och min sambo utgår från Märsta (kör lastbil). Vi bor på Väddö, 2,5 mil norr om Norrtälje.

http://kimlundin.blogg.se

 
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

21 februari 2012 22:34

Förresten, du har glömt skriva ett "r" efter denda i länken till din blogg hos mig, så jag får lägga till det för att kunna komma till rätt sida.

http://kimlundin.blogg.se

 
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

21 februari 2012 22:43

Jag sitter nervös inför mitt BM besök imorgon.. Är i vecka 38 med BF den 10 mars!

http://kimlundin.blogg.se

 
Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen

21 februari 2012 22:49

Hoppas jag med, bara det inte blir på skottdagen! ;) Imorgon kommer domen..

http://kimlundin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Ovido - Quiz & Flashcards