Soffan

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sofia Werner - 21 februari 2012 19:50

Vildahilda har varit i farten hela dagen . runt runt o runt! suck suck o mera suck säger bara jag!

Idag skulle varit en bra dag för öppnaförskolan helt ärligt , någon som kan tiderna dit? 

något jag faktiskt skulle vilja kunna , men sen att gå dit sjäv ,inte känna någon alls?

Nja.. kanske inte ändå ! Vi får köra vårat race här hemma tills Linda eller någon vill gå dit =) 


hoppas hoppas på att jag får sova nått i natt! 

Nu ska jag svulla semlor =) 

Av Sofia Werner - 21 februari 2012 19:24

Skickar ut ett stort tack till Sofie  för denna fina header! =) 


den är verkligen sååå fin =) tusen tack! <3

Av Sofia Werner - 21 februari 2012 19:01

är riktigt kär i denna klänning! =)

visst är den söt?  

Av Sofia Werner - 21 februari 2012 14:32

Fick just se att jag fått en ganska onödig kommentar om mitt inlägg under! 

Någon som kallar sig 


DannyBoy2K


tydligen får jag inte kalla denna fet-tisdagen en fettisdag , som vi har gjort så länge jag kan minnas? 

Så jag vart lite fundersam , finns det en någon lag på att man måste säga fet-tisdag ?

Har jag missat denna lag totalt?

Av Sofia Werner - 21 februari 2012 10:11

Hell yea!  som jag väntat =) 

Nu är bara de att min mor som ALLTID gör dom där förbannade semlorna , är sängliggnades! fnnnn!

Så då blir d alltså jag som gör dom där semlorna . 


Kära familj , mörda mig inte om dom smakar , bränt , skit eller bara inte alls som semlor

Men d ska väl inte va så svårt ? eller?

d återstår å se =) 


Ovido - Quiz & Flashcards