Soffan

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Sofia Werner - 16 februari 2012 22:24

Och nu har även jag åkt på den...perfekt! 

Men så går d när man jobbar på dagis... suck


Har varit sängliggande hela dagen vilket slutade med rygg ont ..ännu mer perfekt! 


Men jaja nu mera te , d har varit te i massor idag... 

Och efter idag kommer jag ALDRIG kunna dricka apelsin saft....euuw.

mår illa av bara tanken!


Imorgon blir d upp tidigt , för jag ska mysa extra mycket med lilla liten , eftersom jag inte ens fått ta i henne idag =(


vi höres!


/Pyran med Myran

Av Sofia Werner - 16 februari 2012 22:24

Och nu har även jag åkt på den...perfekt! 

Men så går d när man jobbar på dagis... suck


Har varit sängliggande hela dagen vilket slutade med rygg ont ..ännu mer perfekt! 


Men jaja nu mera te , d har varit te i massor idag... 

Och efter idag kommer jag ALDRIG kunna dricka apelsin saft....euuw.

mår illa av bara tanken!


Imorgon blir d upp tidigt , för jag ska mysa extra mycket med lilla liten , eftersom jag inte ens fått ta i henne idag =(


vi höres!


/Pyran med Myran

Skapa flashcards