Soffan

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sofia Werner - 15 februari 2012 21:07

I morse vart det morgon skit snack med linda , eller ja det vart enda till 2 ;) 

Sen vart det kaos. jag mådde skit!  men tvingade mig ut till ica med C . 

DUMT DUMT DUMT gjort! Jag var svimfärdig  när jag kom hem! jag fattade inte alls  vad som var felet? 

Hade jag snappat upp nån av alla sjukdommar som går på jobbet? 

Näe dumma fan så hade jag inte ätit på hela dagen... hur dum får man vara? 


Jaja bätttre nu tack o väl =) vi har även firat min far nu ikväll.

Med lite små gäster som kom. 


Imorgon blire då jobba o sen ska vi till sigtuna på fika =) 


Nu ut med vovven sen film =) 

 

Just ja , jag glömde nämna att våran 10 mån. är dator galen ;) 


//Pyran o Myran

Av Sofia Werner - 15 februari 2012 21:02

Kvällen är ganska bra slappar på fb  och chattade med ett ex från OLD times ago :) 

Då fick jag en stor CHOCK!  han ska bli  farsa.. Vad säger man då?


-eh jaha...eh grattis? typ


Han som farsa? kan inte ens se det framför mig!

Av Sofia Werner - 15 februari 2012 13:57

Tiden har gått väldigt fort sista tiden.. och ja  förstår inte vart tiden flyger? 

Jag kan inte fatta att  det gått 7 mån sen du dog morfar.

Det känns som det var igår vi satt o pratade som om allt var som vanligt  


Morfar jag saknar dig så jag håller på att gå sönder!!

   

Ovido - Quiz & Flashcards