Soffan

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia Werner - 9 januari 2012 20:13

ikväll blir det en lugn kväll massa slö framför tvn =D

har faktikst haft en lugn dag till och med! hunnit bloggat 2 gånger o fejjat en bra lång stund ,fixat med granen ,gått en ap lång runda med lilla och fixat lite dokumänt på datan!=) riktigt skönt

men imorgon blir det dock ingen sovmorgon heller =( 8 åker vi här ifrån in till väsby på möte, sen tillbaks till Märsta på möte och vid 4 ska vi hem till Attar!=))


men nu ska jag gå o hämta mer kaffe !:-*

Av Sofia Werner - 9 januari 2012 12:36

Gubb göra med julgranen:köpa den,hänga ljussinga och kasta den

kärring göra: ge den vatten,klä den och klä av den


det är så det ska  vara right?men nä då inte här!

Jag fick klä  av klä på å slänga den.det slutade  med att jag hade mer barr än själva granen!

nästa år blir de fan plast!

 

fast fin var den =)


Av Sofia Werner - 9 januari 2012 08:42

Inte vart den någon sov morgon här inte...07.30 var vi uppe...*suck* passar inte så där jätte bra efter en sömnlös natt..

Men vi myste drygt 10 min innan vi gick upp se de är lungt!=)


Nu in i skruttens rum o leka med hennes puppe(docka)=)


Av Sofia Werner - 8 januari 2012 16:10

Nämen verkar som jag o bloggen glömt varandra ett tag!=P

här har d  varit full rulle på d nya året så har inte hunnit titta in riktigt=P

kikar in senare o berättar om veckan  

bild från idag när pluttan övnings går=)

Av Sofia Werner - 4 januari 2012 21:00

Och självklart  blir jag oxå sjuk!febern du är inte välkommen!

så  nu lägger jag mig med en stor kopp te till min favorit film och ser till att sova ordentligt så jag orkar med globen imorgon =)


så godnatt bloggen!

Av Sofia Werner - 3 januari 2012 21:16

Idag vart det ju en tur till väsby..fick träffa saknade kusinerna=)

och idag åkte även lillan på dubbel öroninflammation...*suck*

har inte varit  mycket till sömn här...

lilla hjärtegull<3  

Av Sofia Werner - 2 januari 2012 21:53

jahapp och där va även den här vecka fullbokad..=/ känns som jag aldrig får ha en" bara vara" vecka


tisdag:- blir en sväng till väsby o träffa saknade kusinen  frida o se hur hon bor=)

Onsdag:- åker förmodligen o träffar Tessie på en fika! 

Torsdag:-blir en massa fixade här hemma

Fredag:-disney on ice .mogen? hell yea;)

Lördag:- bio !=)

Söndag:- SOVAAAAA!!!!!!!


och idag har jag även varit hos nicole o bytt lite sena julklappar=P och sen gick vi ner o fika hos Linda o hennes sötisar!


och eftersom jag sov knappt 4 timmar inatt blir detta en tidig kväll=)

Av Sofia Werner - 2 januari 2012 11:30

Det här är verkligen inte det smartaste jag har gjort...but u can´t controll the feelings!

men så länge jag är lycklig är d ok right?

Skapa flashcards