Soffan

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofia Werner - 23 januari 2012 17:22

vi växte upp tillsammans! du kom när jag bara var 2=) även fast du har din sjukdom har du o jag alltid haft en spec. relation...=') 


Det känns så konstigt att komma hem till morbror o du inte är där längre=/

Men du har det bra där borta!=) åh d gör mig glad<3


även fast du idag har gått o blivit så stor så att du växt om mig så kommer du alltid vara lilla Marcus för mig=)

 

Av Sofia Werner - 22 januari 2012 15:32

Har haft en jätte mysig helg o nu har jag massor att gö=/ men tiden är knappt o sen sätter jag mig här,hm...

jaja dags att fixa o trixa suck!

   

Pussar från oss<3

Av Sofia Werner - 19 januari 2012 20:58

Jag trodde verkligen tiden läkte såren! jag tänkte knappt mer på det ,jag trodde verkligen att jag"kommit över" den där händelsen. Men idag hos advokaten insåg jag att jag inte var det.

Alla kännslor jag hade då ,den smärtan kom fram igen när hon pratade om det!

Kommer jag någonsin kunna glömma det här?

ska jag behöva minnas detta för alltid?


Av Sofia Werner - 19 januari 2012 09:24

Go morgon allihopa!=) idag är de den där A dagen...suck!

jag är såå otroligt nervös så det finns inte!

Jag bara hoppas på att min advokat säger: här är datumet , det här kräver vi (skadelstillstånd) nu kör vi!

drömma får man right?


Nää men skulle va så mycket skönare om d bara vart så!

Men vi får se hur d blir . d blir säkert bra =)


Nu ska jag få i mig en stoor frukost så jag orkar med denna dag efter en sömnlös natt

Av Sofia Werner - 18 januari 2012 13:34

Nu snart kommer frugisen , gud va jag ha längtat! å gud va jag har mycket att berätta för henne;-)

Ska bli otroligt skönt att hon kommer,jag är nämligen äckligt nervös inför imorgon!

ska träffa min advokat igen ,blir alltid såå nervös!! huba!


 

Det handlar inte alltid om att se bra ut utan att våga vara dig själv!

Av Sofia Werner - 15 januari 2012 18:52

Hejsan hoppsan , vi lever o mår bra men är inte här som vi ska ;)

Vi lever vårt lilla enkla liv som vanligt o jag blir bara sämre o sämre på att komma hit =(


Men jag har börjat nytt jobb på dagis o fått cp tysnads plikt =( HATE IT!

kör första riktiga passet nu imorgon och sen har väl även denna vecka flygit ...*suck*


Men på fredag kommer familjen Attar på besök upp hit =) ska bli myyys


och nu ska jag baka nått IGEN ;)

 

lite ego bild från nu ;-)

 

och en bild på lillan som drog fram ALLT nu ikväll inne i köket , busunge <3

Av Sofia Werner - 12 januari 2012 13:19

Om en stund ska jag gå o kolla på min nya plats att vara om dagarna!=)

skrev ju att jag skulle byta från ica o har fått plats att börja jobba på dagis =D

Ska dit halv  4 så bara hoppas hoppas på en bra avdelning!

Av Sofia Werner - 11 januari 2012 11:35

Igår vid typ 21 tiden tog jag mig som vanligt in på fejjan o har fått spel förfrågan från en granne.

o 3 timmar senare sitter jag helt fast! Jag fattar inte alls vart dom där timmarna tog vägen?

sen vi 1 var de bara att slita sig där ifrån=P


och jag kan bara säga att det känns ju inte direkt lite i huvudet!

gosh....nu massor av kaffe!

 

Skapa flashcards