Soffan

Alla inlägg under december 2011

Av Sofia Werner - 11 december 2011 10:47

 

Jag vill tända ett ljus för den som gråter över hårda ord.


Jag vill tända ett ljus för dom som svälter på vår jord! 


Jag vill tända ett ljus för dom som är rädda i krigsdrabbade land.


Jag vill tända ett ljus för dem som förföljs för frihetens kamp


Jag vill tända ett ljus för dom som är sjuka och lider av smärta! 


Men jag vill också tända ett ljus för dom som hjälper , uppmuntrar och har ett gott hjärta

Av Sofia Werner - 10 december 2011 15:33



jag är med o tävlar i emmas julklappskalender!  va med du med =)  

 
Av Sofia Werner - 10 december 2011 15:33



jag är med o tävlar i emmas julklappskalender!  va med du med =)  

 

DHL

Av Sofia Werner - 10 december 2011 13:45

enligt skruttan är DHL lådor bra till så mycket mer än att packa saker i =)  

Av Sofia Werner - 9 december 2011 20:22

Mitt liv går upp o  ner... hela tiden...och nu är det ner!! det rasar!!! och jag orkar inte längre kämpa mig upp...

jag ger helt ärligt upp...jag är helt sönder...

Av Sofia Werner - 9 december 2011 20:22

Mitt liv går upp o  ner... hela tiden...och nu är det ner!! det rasar!!! och jag orkar inte längre kämpa mig upp...

jag ger helt ärligt upp...jag är helt sönder...

Av Sofia Werner - 9 december 2011 11:50

nu drar vi o köper julklappar =) 

ska bli mysigt att åka hela familjen! Tur nog har jag redan köpt till dom som ska med ;)


annars hade d varit lite svårt! och mötet idag gick så där...ser ut som jag börjar plugga efter sommaren igen...

suck...

Av Sofia Werner - 9 december 2011 08:16

go morgon!  nu ska jag göra mig klar för möte som är vid 9!? för sov mig lite ;) och sen ska jag jul hanlda... 

Något som VERKLIGEN behövs!  men jag tittar in lite snabbt innan =) 


ha en bra fredag allihopa

 

Fredags morgon mys <3

Ovido - Quiz & Flashcards