Soffan

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Dagmar

Av Sofia Werner - 28 december 2011 11:10

2 nätter i rad har vi haft sömlösa nätter pgd av stormen dagmar!!

ute  möbler  flyger som det skulle vara papper!

man här helt hundra på att vilken sek som helst slår nått av fönstrerna in!


näe d är vekligen jätte otäckt! inatt hände inget så vi fick sova någerlunda! hoppas på att dagmar aldrig kommer igen!!

 
 
sandra

sandra

28 december 2011 16:46

okej nice å åka bort :)
våra bästa år var ju idag som de brukar vara :) missat de? hehe

kramen

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Skapa flashcards