Soffan

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Sofia Werner - 22 december 2011 22:03

Granen är klädd , knäcken görs o det luktar jul i mitt hus =)det är en helt underbar känsla! Obeskrivlig <3

Av Sofia Werner - 22 december 2011 14:21

Nu är det bara 3 dagar kvar till jul! Jag kan inte fatta vart tiden tagit vägen!? Men.är ganska lugn ändå har bara 2 julklappar kvar. O senare ikvällkommer c's julklapp :-) å sen är det bara en liten extra julklapp till pappa . Sen är jag klar såå skönt! Men nu ska jag o adam kolla nya tv han har fått ;-) vi inviger haha :-) mys !

Av Sofia Werner - 22 december 2011 14:21

Nu är det bara 3 dagar kvar till jul! Jag kan inte fatta vart tiden tagit vägen!? Men.är ganska lugn ändå har bara 2 julklappar kvar. O senare ikvällkommer c's julklapp :-) å sen är det bara en liten extra julklapp till pappa . Sen är jag klar såå skönt! Men nu ska jag o adam kolla nya tv han har fått ;-) vi inviger haha :-) mys !

Ovido - Quiz & Flashcards