Soffan

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

trött på oren o finnar?

Av Sofia Werner - 13 december 2011 22:59

här är 3 snabba o enkla steg till ren o fräch hy på ett kick! =)(OBS. har du känslig hy? kolla med din läkare först!)


Innan du börjar "behandligen" måste du se till att VARJE gång är ditt ansikte rent från smink o annat smuts! till hjälp för det kan du använda smink bortagnings medlet Lactacyd! (se bilden nedanför! )

 

När du är helt säker på att allt smink är borta , maskara , ögonbryns penna osv. kan du ta dig till nästa steg


Rengörningen! Denna rengöringen tar bort dina döda celler i anisktet och tar bort oren hy (finnar osv.) 

gnugga den i hela ansiktet tills det blir vitt i ditt aniskte! o skölj sedan bort med ljumet vatten!

(se bilden på produkten nedanför!)


 när du har tagit bort allt från anisktet är det dags för sista steget!


krämen! det ända du behöver göra nu är att sätta ett lagom  tunt , lagom tjockt lager i anisktet! och för guds skull UNDVIK ögonen ;)

   

Och nu är du klar! inom kort får du en ren o fräch hy! o  slipper gå med smink hela dagarna!!


Detta är ett bra rengörings sätt för ren o fräch hy för dig som inte allt har lång tid på dig att fixa dig ! 5-10 min och du är klar =)


min åsikt om denna produkt!


Jag fick ett amazing resultat! jag bär nästan aldrig mera smink! =D jag har testat mycket , men nu är jag såld! helt nöjd , kommer aldrig byta! =) 


testa du med! finns att köpa på kiks 99:- stk helt värt pengarna!

   

 
 
sandra

sandra

14 december 2011 08:43

de där såg bra ut!

nää man vet ju aldrig men de går nog bra, sånt enkelt ingrepp dom ska göra :) kommer nog hem imorn om allt got som de ska så kommer skriva då, elelr så skriver jag från mobilen till fb hehe

kramisar <3<3

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

 
EMMAS!- julkalender i bloggen

EMMAS!- julkalender i bloggen

14 december 2011 20:45

sv: hihi yeey =) allt bra med dig ikväll?:D kram

http://eemma.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Ovido - Quiz & Flashcards