Soffan

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Sofia Werner - 13 december 2011 22:59

här är 3 snabba o enkla steg till ren o fräch hy på ett kick! =)(OBS. har du känslig hy? kolla med din läkare först!)


Innan du börjar "behandligen" måste du se till att VARJE gång är ditt ansikte rent från smink o annat smuts! till hjälp för det kan du använda smink bortagnings medlet Lactacyd! (se bilden nedanför! )

 

När du är helt säker på att allt smink är borta , maskara , ögonbryns penna osv. kan du ta dig till nästa steg


Rengörningen! Denna rengöringen tar bort dina döda celler i anisktet och tar bort oren hy (finnar osv.) 

gnugga den i hela ansiktet tills det blir vitt i ditt aniskte! o skölj sedan bort med ljumet vatten!

(se bilden på produkten nedanför!)


 när du har tagit bort allt från anisktet är det dags för sista steget!


krämen! det ända du behöver göra nu är att sätta ett lagom  tunt , lagom tjockt lager i anisktet! och för guds skull UNDVIK ögonen ;)

   

Och nu är du klar! inom kort får du en ren o fräch hy! o  slipper gå med smink hela dagarna!!


Detta är ett bra rengörings sätt för ren o fräch hy för dig som inte allt har lång tid på dig att fixa dig ! 5-10 min och du är klar =)


min åsikt om denna produkt!


Jag fick ett amazing resultat! jag bär nästan aldrig mera smink! =D jag har testat mycket , men nu är jag såld! helt nöjd , kommer aldrig byta! =) 


testa du med! finns att köpa på kiks 99:- stk helt värt pengarna!

   

Av Sofia Werner - 13 december 2011 19:51

De är ni 3 jag lever för!! utan er skulle jag ha gett upp för länge sen!! ni kan inte fatta hur sjukt jävla mycket jag älskar er 3!!!  Ni är mitt allt och inget!!!  ICH LIEBE DICH ANTHON , HANNA UND CLARA!!!

 

Av Sofia Werner - 13 december 2011 19:49

Av Sofia Werner - 13 december 2011 19:31

Har haft en dålig dagen även fast det är lucia! det var stress på jobbet , massa hemma och c är pain in the f*cking ass!! jag är heelt slut!  MEN jag är ändå så jävla lycklig för det jag har! =) 

trött som satan men glad som fan! life is oooh so good! och nu kan jag bara hoppas det fortsätter upp! 


njuter av egen tid med favvo låten för tillfället =) 

Av Sofia Werner - 13 december 2011 19:30

ääälskar än idag! =) 

Skapa flashcards