Soffan

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Sofia Werner - 11 december 2011 19:13

jag har haft en jätte mysig advent! =) jag har testat baka pepparkakor för första gången själv , varit på kyrka och c har ätit för första gången själv! =) o massa mys mellan det! 

äter själv ! =)

 

klara =)     

och nu hänger dom så snyggt! ( dom stora!)


hoppas på mer sånna här söndagar =)

Av Sofia Werner - 11 december 2011 12:46

11 månader har vi hållt på nu!  och det är inte först nu jag faktiskt inser att du var inte den rätta!  

Innan har jag varit så  säker på att just du var den rätta! Love makes you blind , right?


Jag tog alltid på mig skulden för allt som händer , till och med för det som du sa och gjorde! 


Men vi hade det bra oxå =) men det är dags att gå vidare!  we are not meant to  be!


Jag vet att min rätta kommer snart och din med! men så länge , har jag min familj!  och dom är mitt allt!

Av Sofia Werner - 11 december 2011 10:47

 

Jag vill tända ett ljus för den som gråter över hårda ord.


Jag vill tända ett ljus för dom som svälter på vår jord! 


Jag vill tända ett ljus för dom som är rädda i krigsdrabbade land.


Jag vill tända ett ljus för dem som förföljs för frihetens kamp


Jag vill tända ett ljus för dom som är sjuka och lider av smärta! 


Men jag vill också tända ett ljus för dom som hjälper , uppmuntrar och har ett gott hjärta

Skapa flashcards