Soffan

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Sofia Werner - 6 december 2011 20:31

har haft världens huvudvärk  o c har varit helt omöjlig idag...

Hon har sån här 7 månaders seperations ångest... så jag belv galen efter 1 och 1 halv timmes konstat skrikade så jag kasta henne i vagnen och gick ut!  sen träffa vi Linda o gick med henne o hämta Cornelia . Så vi gick upp till öppna o hämta bilderna på Jonathan och Cornelia =) så fina <3 

Sen efter det hämtade vi lilla Hanna. och då hade Clara somnat nån halv timme innan! hon var nämligen över trött! 

Men Hanna har fått sin 6 års trots! så det dög inte att jag hämtade henne! Så skrik o bråk vart de! så Clara vaknade... och hej seperations ångesten... och det slutade med två arga tjejer skrikande och gråtande hela vägen hem...


Så nu ikväll ska jag mysa ihop i  sängen med en te kopp till despret.. =) 


och SNÄLLA tjejer , inte en till sån här dag!!  aldrig mer snälla!!!

Av Sofia Werner - 6 december 2011 19:04

<3

Av Sofia Werner - 6 december 2011 18:31

Av Sofia Werner - 6 december 2011 10:30

go morgon på er! här är d redan fullt igång! men nu sitter jag o väntar på  the days off our lives =)

och gloria är här o myser med oss idag! =)

 

morgon mys =)



Ovido - Quiz & Flashcards