Soffan

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Sofia Werner - 2 december 2011 21:58

ikväll blir det mys här hemma =) jag är såå trött! och jag har massor att göra imorgon!

så bara vila ikväll , men det är ganska skönt faktiskt =)  om jag ska vara ärlig hahaha

 

mys kläder på : CHECK!

Av Sofia Werner - 2 december 2011 21:44

Min mamma är mitt allt!! även om jag inte kanske alltid visar det!

jag kanske inte är den snällaste dottern på denna jord , men våra bråk har gjort oss sååå starkare!!

Även om det ganska ofta kan komma fula ord ur min mun , älskar jag dig!!

även när du är djävulen själv , älskar jag dig!

På grund av dig vet jag att kärlek vid första ögonkastet finns . för jag har älskat dig sen jag först öppna mina ögon

och jag kommer älska dig tills dagen mina ögon stänger för gott!!

tack för att du står vid min sida i vått o torrt!! utan dig skulle jag inte vara något!!


Jag älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards