Soffan

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Sofia Werner - 20 november 2011 21:28

nu säger jag o min skrutt godnatt!! för vi är helt sluuuut =)

 

Av Sofia Werner - 20 november 2011 13:24

Försöker få bort "spärren" så jag kan blogga men jag har verkligen inte lust!!! gaaahhh!!

fyfn att jag ska ta åt mig så in i  helvete!!


Men nu har jag en låt som jag brukar gilla att blogga till , en kaffe kopp i min hand o lillan sover! =) nu jävlar ska jag blogga som vanligt! och inte då ska han få bestämma om vad och hur jag bloggar!!


Vi gör så här , för er som det inte PASSAR vad jag skriver kan få lämna bloggen nu! tack på förhand!


Och nu back to me! X) även fast min vecka har varit som den varit har jag haft en ganska bra helg! jag har varit med nicole o shoppat varit ute å ätit och massa skoj som jag inte gjort på läänge!

Men just idag...söndag deppar jag ihop lite igen!!Kanske för jag är sååå grymt trött elr ja...


Men jag ska försöka tänka bra tankar idag! =)

 

övnings går med min plutt! <3


Skapa flashcards