Soffan

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

I miss you...

Av Sofia Werner - 17 november 2011 22:50

Våran tid skulle inte ta slut så här snabbt...det skulle ju bli såå mycket mer!! det skulle ju vara du o jag för alltid , forever and always! som vi sa...som det alltid var!! du och jag tog oss igenom allt! du var den starkaste jag kände! du kämpade för oss barnbarn...du sa alltid att vi var ditt enda skäll till att forsätta kämpa...och jag uppskattade inte det i tid...jag fattade inte att det verkligen var så! När du sa att du blev bättre trodde jag dina ord...

Men allt blev sämre och eftersom jag trodde det du sa slutade jag komma lika ofta o märkte inte att du hade blivit sämre igen...jag var aldrig där när asih var där mera...jag fick inget veta o trodde allt var bra...


din sista dag i livet hade du träffat alla barnbarn utom mig...alla hade varit hos dig utom jag...

jag såg min bror hjälpa dig hand i hand från mormor hem tilll dig men jag unvek att fråga varför...

jag undvek dig...samma kväll dog du...Morfar förlåt mig ....


Jag minns när jag var liten o du bodde på tingvalla o varje år till påsk gick vi ut till lilla skogen brevid dig och jag fick låna din kniv o skära av risbuskarna vi skulle sätta fjädra på hemma hos dig i mitt rum...jag fick känna mig så stor... Jag minns när du alltid kom in till mig på morgonen med frukost på sängen , alltid te i min mugg o rostad smörgås med salami...Men mina absolut favorit minnen  var när vi var i köket ..du lagade mat o jag dukade och du sjöng alltid fångeln på en tallegren.. jag tyckte varje gång att det var lika kul...

Nu får jag aldrig höra någon sjunga den som du gjorde ...


morfar jag saknar dig sååå!! jag kommer aldrig glömma våra fina minnen tillsammans...

jag älskar dig..sov så gott min lilla morfar....















 
 
sandra

sandra

18 november 2011 13:11

jag vet ju itne vad som hänt men han verkar vara en riktig skitstövel, du får ju skriva vad du vill och om vem du vill. om han beter sig som han gör så borde du nog hitta en annan som är snäll och trevlig opch som älskar dig. för en sån där skitstövel dom tar bara energi. men jag förstår om du älskar han eftersom ni har säkert många minnen men ibland är de bra att släppa taget för de finns fler fina killar där ute :)

japp har bloggat om bvc nu :)

kramen

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Skapa flashcards