Soffan

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sofia Werner - 17 november 2011 22:50

Våran tid skulle inte ta slut så här snabbt...det skulle ju bli såå mycket mer!! det skulle ju vara du o jag för alltid , forever and always! som vi sa...som det alltid var!! du och jag tog oss igenom allt! du var den starkaste jag kände! du kämpade för oss barnbarn...du sa alltid att vi var ditt enda skäll till att forsätta kämpa...och jag uppskattade inte det i tid...jag fattade inte att det verkligen var så! När du sa att du blev bättre trodde jag dina ord...

Men allt blev sämre och eftersom jag trodde det du sa slutade jag komma lika ofta o märkte inte att du hade blivit sämre igen...jag var aldrig där när asih var där mera...jag fick inget veta o trodde allt var bra...


din sista dag i livet hade du träffat alla barnbarn utom mig...alla hade varit hos dig utom jag...

jag såg min bror hjälpa dig hand i hand från mormor hem tilll dig men jag unvek att fråga varför...

jag undvek dig...samma kväll dog du...Morfar förlåt mig ....


Jag minns när jag var liten o du bodde på tingvalla o varje år till påsk gick vi ut till lilla skogen brevid dig och jag fick låna din kniv o skära av risbuskarna vi skulle sätta fjädra på hemma hos dig i mitt rum...jag fick känna mig så stor... Jag minns när du alltid kom in till mig på morgonen med frukost på sängen , alltid te i min mugg o rostad smörgås med salami...Men mina absolut favorit minnen  var när vi var i köket ..du lagade mat o jag dukade och du sjöng alltid fångeln på en tallegren.. jag tyckte varje gång att det var lika kul...

Nu får jag aldrig höra någon sjunga den som du gjorde ...


morfar jag saknar dig sååå!! jag kommer aldrig glömma våra fina minnen tillsammans...

jag älskar dig..sov så gott min lilla morfar....















Av Sofia Werner - 17 november 2011 22:44

Jag tar mig tiden att bara vara för en gångs skull!! njuter med lite old musik i lurarna =)


kom nästan nyss hem från sissel o hennes pluttar! =) varit jätte mysigt något som behövdes ! tack snälla gudmor <3

du är en fantastiskt stöd!


Imorgon händer d allt saker...få se hur  jag ska orka med allt...

utredning först på morgon halv 9!? sen ska vi äta lunch med familjen ute , brors flickvän kommer på besök och jag ska träffa Nicole o bara få lätta på hjärtat...thats something i need right now! =)

Av Sofia Werner - 17 november 2011 11:53

Det är än idag jag inte fattar vissa saker...10 månader är jag lika stort "?" som då... om inte ännu större...


Du kom  in på så rätt tillfälle men ändå sååå fel! allt i  mitt liv var upp o ner...Men du kom med in i bilden jag vågade mer vid dig min sida..under varje smärtsam undersökning var du det enda skället till att jag kunde hålla bort tårarna , även fast du inte var där . var du med mig i huvudet...Jag minns alla våra bra stunder men du verkar inte minns en enda..


Ett minne jag aldrig kommer glömma var mitt i sommaren och du slutade helt plötsligt svara på mina sms..?

jag trodde du tröttnat på mig :) men du svarade med det absolut bästa...du hade tänkt o kommit fram till att du L-word mig! =) Den lyckan spred sig i hela kroppen! jag var sååå lycklig...det var första gången på läänge som jag var riktigt lycklig...


Men eftersom allt det dåliga i mitt liv tog sakta över mig och eftersom jag lät allt gå ut över dig

även om du var mitt stöd när allt var som värst...gick det utöver dig...Kunde jag spola tillbaks o hindra mig själv från att göra det skulle jag sååå gärna ha gjort det...


Nu längre duger inte ens mina sms för dig...jag har inte nån plats kvar hos dig...You dont know how much it hurts...


Medans du är ute  på jakt efter någon ny sitter jag fortfarande o torkar tårarna...Nån dag ska jag kunna torka den sista tåren o ta mig vidare!


men medans är du iaf min  i drömmarna


Skapa flashcards