Soffan

Alla inlägg under september 2011

Av Sofia Werner - 24 september 2011 09:12

Blev sen kväll o tidig morgon! =( inte alls kul  , C skrek över hela huset . Då  var d bara gå upp.. 


Vi hade taco kväll  igår med familjen Åkerlund! =)  var super trevligt och gott!Och idag åker min lilla rums kompis iväg i 1-2 dagar! =( hon ska hälsa på sin sjuka lilla syster  (håller tummarna för er tjejer! <3) och jag... ja jag , vad ska jag göra? 

hm... =P

Av Sofia Werner - 21 september 2011 21:53

Jag minns när du kom till världen! jag minns första gången jag höll i dig , det var kärlek vid första ögonkastet!  du var den finaste brorn man kunde få! 

Har sett dig gråta , skratta ,leka och varit sjuk! jag har hållit din hand i hela 10 år nu bror! och jag ska hålla den tills dagen jag dör! Ni 3 är det absolut bästa som hänt mig!!! jag kommer alltid älska dig/er med hela mitt hjärta <3<3<3


      Hanna o Anthon för så där 5 år sedan?   Clara idag! =) lik hanna va? ;)

 

min fina familj! =)

Av Sofia Werner - 20 september 2011 19:27

Det började i söndags då en ung kvinna hittades mördad på morgonen...

Vid 17:30 blir Clabbe skjuten , precis där vi bor!! tänk om några ungar varit nära!?eller blivit skaddade!!

I måndags hittades två små pojkar i sigtuna mördade , förmodligen av sin SJUKA mamma! vem fan mördar sina egna barn!?

och idag kniv atack vid sibylla!! 


Alltså  det är TISDAG och allt detta har redan hänt!?

vågar jag låta mina syskon gå ut nu mer eller?

Av Sofia Werner - 19 september 2011 21:31

eftersom  jag är såå jäkla lat och inte ORKAR skriva allt nytt , får ni bilder med kort info  haha japp lat jag ;)

                        

våra tjejer har blivit super stora! =)    och C har lärt sig hålla i nappen äntligen!=D

 

Jag har fått en rums kompis för ett tag! =) 

     

Och varit o sett swingfly  live med dom bästa! tack för en bra dag! <3


    

Av Sofia Werner - 18 september 2011 14:10

yes i sure am! ;) o mitt liv leker ännu en gång! =D

allt går åt min vägjust nu , älskar det! 

Rättegång ska det bli känns super skönt! jag börjar bli  mig själv , sakta men säkert!

I am soon myself again! =D 

Jag har fått en "rums kompis" en vän stannar ett tag vilket är super , kommer kunna plugga som f*n! =)

I LOVE IT! thanks babe for beeing you


och har för den delen haft en grym helg!  fredagen tänker jag inte ens nämna! HAHA 

lördagen vart kista , mange makers och Mohombi sjöng bland annat! grymt! 

sen drog vi till tvärisen efter! =) me like! ;) 

   en av bilderna från tvärisen av många fler =P 

Av Sofia Werner - 15 september 2011 10:00

har nog åkt på atttjooohh prosit sjukan!

inte alls kul  mitt huvud dödar o min kropp e helt slut! o halva dagen har ju inte ens gått! h*lvete säger jag bara!!

orkar inte alls idag...

Av Sofia Werner - 12 september 2011 09:43

har inte bloggat på länge...varit sååå mycket...hinner bara snabbt idag innan  vi ska till kyrkan :/ sen är de möte med sos imorgon , onsdag  möte med stöd nettan  sollentuna...torsdag hälsa på hanna i  skolan (wow! skolan känns som d var dagis besök  igår! :( ) fredag worki work...kul vecka va? eller inte!


o clara är extremt glad med super mycket energi idag...men jipppi...-.-

Ovido - Quiz & Flashcards