Soffan

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Jag lättar på hjärtat

Av Sofia Werner - 30 september 2011 21:40

jag har skrivit ganska mycket om mina sömn problem och rättegång o ja allt sånt där ni vet..men aldrig sagt varför men nu är jag stark nog att skriva ner d.

för idag , 3 månader senare har jag kommit över det! för jag ska krossa honom i rätten!!



Allt började med att:jag och min vän Nicole skulle gå hem till A o L för att passa deras 1 åriga dotter Ammy! vi kom väl där runt 20 skulle jag tro? Vi fick en flaska vin , 7,5 vitt! YES tänkte vi! så  vi satt oss ute på deras ballkong med min iphone mina cigg och en flaska vin! kvällen kunde börja! några timmar senare när J o F kommer är jag as packad! jag kunde knappt GÅ först i början! men sen började J o F dricka med oss. och nu fans d ju öl också! ännu bättre lixsom! eller? men jag nyktrade till  mig lite jag var lixsom hela tiden medveten om vad som hände! så packad var jag inte!! sen vid runt 23-00 kommer A o L hem...L ska in i duschen vet inte varför för d minns jag faktiskt inte? men innan ville jag springa in o kissa ,all jäkla sprit gjorde mig ju kiss nödig!? Helt plötsligt börjar d rycka i dörren och jag drar på  mig kläderna snabbt som fasika , och in kommer A ! vad gör han här, är han dum eller? tänker jag..sen börjar han prata med mig om att jag inte kan gå hem för min pappa kommer slå ihjäl oss två..jag fattade ingenting vad skulle jag ta vägen då? Nicole skulle ju sova hos mig? helt plötsligt blir d varmt i min "bh" . hans hand är där... jag drar snabbt ut den och skyndar mig ut på  ballkongen  ingen..på vägen dit intalar jag mig själv att d inte alls just hände.. han har ju  barn! sen är jag i köket minns jag , jag vet inte alls vad jag gjorde där eller hur jag kom dit , men jag vet att jag var där och pratade med honom. minns inte om vad och hur länge men jag var där.. sen sitter jag i vardagsrummet.. ska lite snabbt skicka ett sms till en kompis att jag blir nog kvar några timmar där.. A kommer åter igen och pratar om min morfar som han 1 vecka tidigare försökte rädda livet på.. han berättar om dom han förlorat. hur de har varit för honom. för en lite liten stund glömmer jag d som hände inne i badrummet och tycker faktiskt synd om honom. sen kommer den varma känslan i "bh:n" igen.. jag blir helt chockad.. vad gör han? gör han verkligen så? sen fattar jag att han faktiskt gör det.. jag drar ut hans hand och försöker resa mig upp men han håller fast mitt knä så upp kommer jag inte upp. den varma känslan kommer för 3:je gången..och denna gång säger han att jag har "fina bröst" 

och lika fort flyger hans hand iväg.. chocken kommer tillbaks. jag hör han säga nått men jag vet inte vad? jag anstränger mig tänker mig för , jag måste ju höra vad han säger! - du får inte säga något till L eller din pappa , då jävlar!

nu nu ska jag bort! jag tar sats kommer loss och far ut på ballkongen han kommer efter! nej nej nej,  jag vill hem! Min vän Nicole som kännt mig i så där 8 år ser på  en gång (även fast hon var lika packad som jag) att något är fel. jag skriver lite snabbt på  hennes tele. vad som är fel .A har rökt klart och går in. vet inte vart men han går i alla fall bort från mig. Tårarna vill inte hålla sig längre , dom sprutar..J o F märker det och helt plötsligt är vi på väg til Norrbacka skolan. jag berättar för J o F vad som hänt..undertiden ringer L mig som en tok men jag svara inte.. D kommer dit. J ringer min mamma och pappa. och min bror kommer också med. polisen kommer..förhör på plats.jag fryser som en idiot. mår illa och vill  inget annat än bara sjunka ner i marken.. jag säger om och om igen att jag tänker inte gå hem först han är borta..så tillsist åker polisen..men utan A...


 
 
Sara

Sara

30 september 2011 23:06

Sv: tack så mycke! Allt e fint med mig, dudå? ;)

http://www.lynards.blogg.se

 
veronica

veronica

1 oktober 2011 12:11

Nu är veckans blogg vinnare utsedd kolla om du blev vinnaren! :)

http://www.veronicatafjord.blogg.se

 
Sara

Sara

1 oktober 2011 15:44

sv: Okej, mysigt!! :) tragisk historie det här .... du e stark!

http://lynards.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Skapa flashcards