Soffan

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Sofia Werner - 29 september 2011 20:03

idag har Nicole varit här vi har fikat o haft lite skvaller! sen har jag spelat lite med Niklas skit kul! utom att jag förlora och sen har jag också myst med hundarna i soffan till film hela dagen! =) nu är d bara några timmar tills fammen kommer hem! =) men...jag vill  hinna träffa A innan o  prata ut...vet bara inte hur jag ska säga d =/

Av Sofia Werner - 29 september 2011 11:00

fyfan jag hatar d här!! jag tog mig själv just när jag insåg att jag satt  faktiskt o prata med mig själv ! gick o kolla bebis sängen för typ 1 timme sen!? men ingen bebis =( bara ett par hundar som sover , och det är hela 24 timmar kvar!!

men ggaahhh jag dör!! kom hem nu  min kära familj! INNAN jag blir mer knäpp än vad jag redan är! ;) 


och eftersom jag är själv börjar jag tänka efter o  jag orkar inte med sånt! 

jag vill inte!! kärlek suger , killar suger aa allt suger just nu!! =( 


kan du  inte bara komma hit så vi kan prata ut!!!! =(((( 

Av Sofia Werner - 29 september 2011 07:25

jaha godmorgon! nu sitter jag med en kopp te o lite i början njöööt av att d var så förbaskat tyst! och där sa jag det , så förbaskat tyst!? 

alla har åkt =( saknar dom lixsom redan!? 


men jag har ju hundarna...inte helt ensam..typ..

Ovido - Quiz & Flashcards