Soffan

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Sofia Werner - 28 september 2011 22:10

jag är sååå äckligt trött!! men päronen mina åker nu  vid 2 med familjen åkerlund och jag SKA vara vaken när dom åker! typ...


sen är jag ensam till på fredag  och jag ska njuuuttaaa! =) 

Av Sofia Werner - 28 september 2011 15:09

varför ska man ljuga? kan man bara inte hålla sig till sannigen? NEJ man ska ha sin historia 100000 gånger värre så  några lögner gör ju inget!!MEN FUCK IT!! (ursäkta språk inte alls moget av mig , i know!) 

men näe jag blir så förbannat trött!! usch fyfan...



och måste bara lägga in grattis till familjen Andersson till nya bebisen! =) 

Av Sofia Werner - 28 september 2011 08:40

hejsan! =) visst är d en toppen dag idag? bara jag som är glad!? =D

för jag är super happy today! =) inte för att jag knappt kan prata eller för att jag inte kan äta utan för att jag har haft morgon mys med skruttan (<3) och ska efter jag tagit halsprover åka o köpa mig en ny fin klänning =D ME LOVE!

   min myspys skatt!! =) 

   biikkaaa boooh =) 

 o spegla sig är ju grymt kul !!;)

 o så slänger vi på dagens här oxå ;) =P   

 

Ovido - Quiz & Flashcards