Soffan

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Sofia Werner - 27 september 2011 18:02

fotbollen kör igång! =) är jag taggad? NO SHIT ! =D

  

kan man ha en sötare troll bebis i huset? SVAR NEJ! =)  


NU KÖR VI GOOOOO FOOOOTTTBOOOOLLLL!! =DDDD

Av Sofia Werner - 27 september 2011 12:05

alla mina kommentarer försvinner från sidan? men jag kan se dom på godkända kommentarer men inte bloggsidan??

något fel på blogg.se??

Av Sofia Werner - 27 september 2011 11:43

Hej nu sitter jag åter igen vid bloggen när jag inte borde det! =P

bör sitta med mina böcker o plugga...um..

vi har massa jobbar gubbar här hemma ,så våran kyl står i HALLEN!?

knas om ni frågar mig!

hoppas på att golvet är klart idag iaf! =)


 En väldigt trött liten tjej som testar ny sov style! :-*


Ovido - Quiz & Flashcards