Soffan

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

söndag =DÖD!

Av Sofia Werner - 25 september 2011 20:53

har varit helt död idag...inte fått sovit en blund inatt...har lixsom redan sömn problem och sen det där igår! men jipppi! 

så idag har d varit chill  hela dagen , jag har degat med wordfeud hela dagen o lekt med bubbas och Clara! =) 

lilla Hanna var o fixa örona idag , stora tjejen! =) kom hem o visade sin titti (jag då! =P ) stolt att hon hade örhänge!! =D 

Familjen åkerlund är här igen och min rums kompis har kommit tillbaka! damn jag har fucking saknat henne! =) 


nu ska jag försöka komma på nått att skriva till  A sen ska jag ut o chilla vidare med åkerlundarna 


ha en fortsatt trevlig kväll  bloggare o läsare ;) 

 
 
melina

melina

25 september 2011 20:58

sv: tack :(<3

http://melinajohansson.blogg.se

 
Sara

Sara

25 september 2011 21:00

sv: Hittade inte så mycket o så men var den farlig?.. :/ Måste vatt skitjobbigt. Hatar att opereras, har gjor de hela mitt liv men blir inte bättre för det :) Är det bra nu då? :)

Ja, skulle gjort den i tisdes men självaste ögonbotten där protesen ska finnas är fortfarande svullen och då går det inte o gjuta en för då blir det ju fel protes som görs. Har i en nu o den är rätt så fin men vill ju ha en riktig som ser ut som mitt andra öga men iallafall så kommer det ta några veckor.. :)

http://lynards.blogg.se

 
Sara

Sara

25 september 2011 21:41

sv: Tack du! Fast , jag ska inte opereras mer :D Dom har opererat bort ögat och jag tar in och ut låtsasögat av mig själv :D Låter lite äckligt men ja haha :D

Okej, två operationer kvar, sövs du? Lycka till iallafall, skönt att dom kan göra någotåt problemet iallafall :)

http://lynards.blogg.se

 
Lotta

Lotta

26 september 2011 09:22

Sv: Jaha, men va roligt ändå! Att hon får tänder nu asså :)

http://olesenstjej.blogg.se

 
Lotta

Lotta

26 september 2011 16:07

Sv: Jaa, verkligen! :) Och tack så mycket =)

http://olesenstjej.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Ovido - Quiz & Flashcards