Soffan

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Sofia Werner - 24 september 2011 20:39

Nu är Clara 6 månader (WOW!) snart ett halv år! stora tjejen! =) 

men i torsdag hände något väldigt märkligt , Clara kunde sitta SJÄLV!

helt själv! =) våran stora tjej <3'

   och idag märkte vi att en liten del av hennes första tand har tittat fram! =D 

inte konstigt att lilla liten absolut INTE ville sova igår!! wow tiden springer verkligen! =) 


d är ju som sagt lördag och haha aa ni jag är hemma som vanligt! =) men det är ganska skönt , sitter och tittar på min spanska seri  med en stor god kopp te ! =) bättre än o festa ;)  fast får se hur mycket jag kommer få sova inatt då , verkar som grannarna mina ska ha fest! grannar har fest + sömn problem=NOT GOOD! oh snälla låt dom dra till krogen eller nått! annars blir d nog ingen sömn för mig inatt =(

Av Sofia Werner - 24 september 2011 09:12

Blev sen kväll o tidig morgon! =( inte alls kul  , C skrek över hela huset . Då  var d bara gå upp.. 


Vi hade taco kväll  igår med familjen Åkerlund! =)  var super trevligt och gott!Och idag åker min lilla rums kompis iväg i 1-2 dagar! =( hon ska hälsa på sin sjuka lilla syster  (håller tummarna för er tjejer! <3) och jag... ja jag , vad ska jag göra? 

hm... =P

Ovido - Quiz & Flashcards