Soffan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia Werner - 9 augusti 2011 13:38

blev tråkigt nog ingen promme =( regnet öste ner!

så just nu håller vi på å städar upp efter gårdagens kaos!

Bror min kom nämligen hem med sprutande näsa!  fattar inte varför man ska slåss? 

sjukt!  

vi tvättade igår så tvätt finns d att ta hand om! men d sjuka är att tvättkorgen är full  igen? hur f*n  kunde d hända?

jaja dags att börja igen då  , sen ska jag ta en extra stoor kopp  kaffe =)


   före / before 

    efter  / after  =D 


fint jag har gjort va? :) love it <3

Av Sofia Werner - 9 augusti 2011 11:33

godmorgon på er! nu sitter jag i soffan med en stor kopp  kaffe o en bra bok  medans jag väntar på  att lillan ska vakna för sen ska vi försöka ta oss ut på  promme igen =) 

mår inte alls bättre ,utan sämre =( 

hoppas d vänder snart!

Av Sofia Werner - 8 augusti 2011 19:44

blev helt plötsligt super snurrig i  huvudet o började må sjukt illa! 

så nu blir d min absolut favo  film , one last dance  o en kopp te =) 

Av Sofia Werner - 8 augusti 2011 10:57

Helluba , nu kom vi just tillbaks från morgon prommen , vart inte så långt för C var väldigt surig!  men nu sitter vi här o  myser som vanligt =) 

ska se om d inte blir Väsby  senare , för köp  av nya höst kläder (redan nu!) :P 

   Det är sjukt roligt med tias solglasögon spec. för att d  blir så mörkt i dom! :D

Av Sofia Werner - 7 augusti 2011 11:42

När jag är för en gångs skull helt själv hemma , finns det då fan ingen sol! 

hur fan ska jag hinna få  någon  färg innan sommaren är borta!?

typiskt alltså!!

   lyx frukost eller fett frukost?  bra fråga!

Av Sofia Werner - 7 augusti 2011 09:07

Det är äntligen dags!:mora nissarna åker hem =D 

det var på tiden om jag får säga det själv!  alla här har nog tröttnat på dom! 

skulle inte bli förvånad om Clara håller med på det! 


Annars mår vi alla bra , Clara har fått börjat med mat , o  sitta själv i stolen , min stora tjej! =) 

stolt blir man  

 

   Första gången själv =) 


My mommy always said to laugh at my mistakes , so pardon me if I laugh in you´r face 

Av Sofia Werner - 6 augusti 2011 21:28

  På g in till  birka , vid katarina hissen =)

   Utsikten  från vårat rum =) 

   Väntar på att få komma ombord =)   Just kommit ombord , suddig bild! 


   Lilla jag redo för disco ;)   

Nicole redo =) 

 

 


   Ingen kommentar <33

   done done =) 

     Party party =) 

   Finner inga ord!<3

Av Sofia Werner - 5 augusti 2011 16:29

Hejsan hoppsan!  nu är vi tillbaks från båten och pjjuuhhh vilken båt!

jag har då aldrig varit med om att man kan sola som i ett solarium i ett stort rum på en båt! men fyy va varmt det var och lite brunare blev man =D 

Har varit en super trevlig resa fick ragg  o allt , men det känns i dag i både huvud o fötter -.- 


O idag fyller min lill Messi (lillebror) år , 10 års-dagen idag! <33

   orkar inte ladda upp  några bilder idag tar d imorgon men här kommer i allafall en bild på  oss <3

Ovido - Quiz & Flashcards