Soffan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia Werner - 18 augusti 2011 22:13

är inte alls så dålig som jag först tyckte! såg han live idag när han öva på kungstgd.

O ser inte så tokig ut heller....sutit hela kvällen o lagt upp 27 bilder på  fb o jag har verkligen ingen ork att göra d här med...så imorgon efter sollentuna...

hoppas jag? 

   Alex =)

Av Sofia Werner - 17 augusti 2011 21:42

Clara o jag hade det super mysigt igår kväll =) spelade in men OBS. att min röst låter som en skrikande katt! pgd. av att min hals gör super ont igen =( 

Av Sofia Werner - 15 augusti 2011 20:37

har fått sånt jäkla ryggskott o mamma har d med ? 

hm...jag undar vad vi har gjort? burit C för mycket? skulle tro de ;) 


Jag ska leva åt dig morfar , bära dig i mitt hjärta! <3

Av Sofia Werner - 15 augusti 2011 11:56

Igår var det då  Real Madrid vs. Barcelona 

Slutade 2-2 , och det var en super bra match =) vi är super nöjda ¨

på onsdag igen spelas det , då hoppas vi på att madrid vinner ;) 


 

Av Sofia Werner - 14 augusti 2011 16:34

har inte bloggat så mycket nu dom senaste dagarna ser jag , men vi har haft fullt upp =)

jag har varit borta hela helgen , o ja massa mer :P

nu har vi just stor städat hela huset o snart dags för middag =)

ska bli skönt att få sitta hela familjen samlad igen...=)


om drygt 1 vecka börjar jag plugga igen , yiiieee =)

har inte gjort det sen januari! usch , men snart så =D


oh juste , vi alla mår bra nu igen =)

   våran lilla sessan <3

Av Sofia Werner - 11 augusti 2011 11:21

här hemma har vi blivit sjuka =( jag har sjukt ont i halsen o hostar som en dåre  , o clara nyser hela tiden , o hanna hostar lite också =(

inte alls kul!  vi får se om vi orkar hitta på nått idag innan Hanna åker o ska sova hos Gloria =) 

   Fick på Clara ett litet spänne , yiiie =) 

Av Sofia Werner - 10 augusti 2011 18:56

Underbara dag! :Tidigare idag drog jag o tjejerna ut på en morgon prommis vid 11-12 och stannde i gräset o myste en stund var jätte mysigt =) 

så underbara dom är när man är själv med dom<3


Grease feber ist för twilight feber :P :har jag råkat ut för!  drog o jobba i nån timme , sen när jag kom hem var Grease på.fast  halva hade ju gått =( 

så d var bara dra till  morbror o fixa klippning till på Torsdag o sen till bästa mormor och låna filmen =) nu ska jag krya ner i badet sen ska jag ha Grease kväll , yiiie =) 


   Clara i sina nya kläder =) 

   på  väg till parken :P

   Mina tokisar <3

   <3

Av Sofia Werner - 9 augusti 2011 21:57

hejsan hoppas nu kom jag just hem från en super kväll  med "gänget" 

var faktiskt super kul att träffa dom efter allt =) 

även Millenko  efter allt =) 

nu ska jag mysa med Clara , mamma o Anthon  i soffan <33

imorgon blir d "möte" eller vad man nu ska kalla det med någon stöd människa efter allt skit som hänt! =) 

bilder från idag på  mig o dogge , inti  , eve o millenko  kommer imorgon 

natt på er=)

Ovido - Quiz & Flashcards