Soffan

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Astrid Lindgrens Barnsjukhus

Av Sofia Werner - 20 augusti 2011 11:59

Ber om ursäkt för att jag inte bloggade som jag skrev! men jag kom just hem från en hesmsk kväll! då Clara slutade andas! hon är på Astrid nu och dom tror hon har något virus och vi  har inte fått veta när de blir hem gång!

Det var verkligen det värsta jag varit med om! vet att puppiys liv  verkligen låg i mina händer! veta att hon kunde ha dött i mina egna armar!!

Mamma hann göra första hjälpen på henne , men ni kan  ju  bara tänka er paniken alla hade och hur svårt det är att göra det på  en 4 månaders bebis!?

hon slutade anadas 2 gånger men vi hade tur med att akut bilen kom så snabbt!

sedan på väg in (inte via abu.utan våran bil) hände det igen! 3 gången gillt!


nu håller vi alla tummarna för hemgång snart!!

o tusen tack alla fina grannar o  vänner på  facebook för era fina ord o stöd!

värmer <3

 
 
Sabina-19 och tvåbarnsmamma

Sabina-19 och tvåbarnsmamma

21 augusti 2011 17:47

SV; Jaa, hon är inte stor :)

Men ush och fy vad hemskt! Hoppas allting blir bra så fort som möjligt. Såntdär är verkligen inte roligt!
Levina slutade andas då hon var 5 dagar gammal och vi har 3 mil in till sjukhuset, gick inte sakta vill jag lova. Vägen tar i vanliga fall drygt en halvtimme att köra, vi var inne på akuten på 6 minuter!

http://saabiina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Werner - 9 mars 2012 16:24

Efter all sorg och smärta på denna blogg tackar jag för mig och byter! De har även varit bra inlägg här men jag vill ha a new era  , den hittar du  här    jag hoppas ni  följer med mig dit =)    tack o hej bloggplatsen , på återsende !   ...

Av Sofia Werner - 8 mars 2012 11:31

eftersom öppna är stängt så blir det istället en promenix med grannen Sandra och vid 15 ska vi ner till grannen Linda på en fika =) låter väldigt bra för att vara en torsdag .     idag blir även lillskiten 11 mån men de skriver vi mer om sen =) ...

Av Sofia Werner - 7 mars 2012 09:34


kl är bara halv 10 och vi har redan varit ute och lekt en stund i det underbara vädret =) Jag har inte ens fått i mig morgon kaffet så lite knas känns d =P      lilla liten ute på vift =) ...

Av Sofia Werner - 6 mars 2012 19:43

Idag var ju då rättegången .. och ja d gick så där ... den skulle vara i 2 timmar men den blev i 4 *suck* Jag hade räknat med att  de skulle va skit jobbigt!  men de där!?  A´s advokat var ett  svin rent talat! nu måste jag vänta 2 veckor på dome...

Av Sofia Werner - 5 mars 2012 21:34

Imorgon är de rättegång och jag blir bara mer och mer nevös! Inte för att förlora eller nått sånt , men att behöva sitta mitt emot honom...  Rättegången ska hålla på i ca 2 timmar , inte länge om man tänker så . men när d är sååå mycket känslor ,...

Skapa flashcards