Soffan

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sofia Werner - 9 augusti 2011 21:57

hejsan hoppas nu kom jag just hem från en super kväll  med "gänget" 

var faktiskt super kul att träffa dom efter allt =) 

även Millenko  efter allt =) 

nu ska jag mysa med Clara , mamma o Anthon  i soffan <33

imorgon blir d "möte" eller vad man nu ska kalla det med någon stöd människa efter allt skit som hänt! =) 

bilder från idag på  mig o dogge , inti  , eve o millenko  kommer imorgon 

natt på er=)

Av Sofia Werner - 9 augusti 2011 13:38

blev tråkigt nog ingen promme =( regnet öste ner!

så just nu håller vi på å städar upp efter gårdagens kaos!

Bror min kom nämligen hem med sprutande näsa!  fattar inte varför man ska slåss? 

sjukt!  

vi tvättade igår så tvätt finns d att ta hand om! men d sjuka är att tvättkorgen är full  igen? hur f*n  kunde d hända?

jaja dags att börja igen då  , sen ska jag ta en extra stoor kopp  kaffe =)


   före / before 

    efter  / after  =D 


fint jag har gjort va? :) love it <3

Av Sofia Werner - 9 augusti 2011 11:33

godmorgon på er! nu sitter jag i soffan med en stor kopp  kaffe o en bra bok  medans jag väntar på  att lillan ska vakna för sen ska vi försöka ta oss ut på  promme igen =) 

mår inte alls bättre ,utan sämre =( 

hoppas d vänder snart!

Ovido - Quiz & Flashcards