Soffan

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sofia Werner - 2 augusti 2011 16:22

Iphone skit! jag har blivit såå blåst!  Iphone är inte "great"  it sucks! 

Tappat min en gång i marken och BAM den är sönder!  och en ny skärm kostar 1.200

SJUKT! nej jag är verkligen inte nöjd! går ju knappst att blogga via den heller!

sämsta ever!  jag saknar min experia =( 


Ikea är på schemat!: japp  för dom ja , jag ska ligga död hemma! 

kom just från ks och är helt slut , tror jag börjar dra på mig nått...

bara inte bälltros igeen :/  eftersom vi har vattenkoppor på besök! usch!


Sometimes , the only time you realize how much a person means to you is when he is gone and ain´t coming back....

Av Sofia Werner - 2 augusti 2011 11:53

ks igen då! så sjukt trött på att åka dit varje vecka! men har jag tur idag får jag sluta med medic =) men eftersom vi fått vattkoppor på besök o jag har vääldigt lätt för att få bältros så kommer jag säkert få en extra dos! dm it!


You make it real for me:det har blivit många svängar ner åt i mitt liv just nu allt faller just nu!  orkar snart inte stå kvar på  benen....


I act like I don´t care ,but you´ll never know who much it killes me inside

Skapa flashcards