Soffan

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia Werner - 9 juli 2011 19:06

Värsta dagen i mitt:Att veta  att du kommer komma så lätt undan...att veta att jag kommer behöva se dig varje dag...behöva påminnas varje dag....

 

Även fast:allt skit hände igår ska jag ändå försöka ta mig vidare...försöka glömma... kan inte riktigt ännu skriva om d som hänt , för nytt fortfarande...


Those who love you won´t leave you.those who leave you does not love you... 

Av Sofia Werner - 7 juli 2011 23:35

90 års kalas (: :har vi varit på idag firade min underbart super älskade gammelfarmor Etel som fyllde 90 år =-D

Var super mysigt , vi åkte till min farfars bror Leif (vilket stör mig på namnet eftersom min morfar hete likadant!) o Inger o jag fick träffa en liten del av min släkt men vi var nog ändå runt 20-22 stk? Var verkligen jätte kul att få träffa dom igen =)  alla dom små hade blivit såå stora hihi  o C vart varmt välkommen till familjen =) 


Mår ändå inte på topp: har varit mycket nu med det mesta! C har fortfarande ögoninflmt.som tar mycket engr. på oss alla! o jag har rykt ihop med en viss person jag gillar super mycket...men tror d kommer sluta mellan oss nu..tror inte vi kommer fortsätta prata mer nu...super tråkigt!men ja..thats what he wanted...

Imorgon drar jag ut på lunch med Nicole som fortfarande är här som ett fantastiskt stöd! i ssen i helgen kommer mini kussen hit igen får se hur länge hon stannar (:


Sometimes even a "Sweet" dram hurts cuz you know something like that will never happend in the reality...

Av Sofia Werner - 7 juli 2011 00:30

Hej hopp galopp vi lever o är alla okej! Vet att Jag lovade att bättra mig med min bloggning Men varit borta hela dagen idag imorgon blir d90:års kalas för gammelfarmor =) vilket betyder Att jag kommer vara borta imorgon med , har nämligen sjukhus besökPå morgonen också :( så vi får se om jag hinner sätta mig 5 min på fredago lägga upp bilder bara så synd att jag inte kan lägga upp dom nu via iphonen :(Ja ja jag önskar er en trevlig kväll o torsdag ses snart igen XoxoSofuch <3

Av Sofia Werner - 4 juli 2011 17:12

Sååå tur att jag har dig!:Min fina bästa Nicole är här över veckan ååh gud vad jag är glad att jag har henne just nu!  d blir såå mycket lättare att kunna skratta o vara glad efter allt som hänt! Varit lite mycket just nu o vi har sprungit på kalas o ska på de igen nu på torsdag o sen blir det massa mer! VECKAN UPPBOKAD! :P


Tvättstuga , diskmaskin:städa ta hand om C o A , o massaaa mer! Jupp rolig dag jag har va? FÖR MYCKET TVÄTT IGEN! minns ni mitt förra inlägg om d? min fina lilla tävtthög :) fast har för mig att de var på gammla bloggen? :P 

Nej ni  nu blir d fixa mat sen tvätta , JIPPII!!senare om jag har tid lägger jag nog upp bilderna från kalaset som vi var på igår :)

Jag o Nicole höll på o larva oss med sånt man gjorde när man var liten , vet ni vad jag menar? jo juste ta dom där "extra näsorna" o klistrafast dom på sig själv :)


Tack för en jätte trevlig vagn promme Nicole :)    

Av Sofia Werner - 3 juli 2011 23:37

Varit en jobbig tid:sen du lämnade oss morfar! att tömma din lägenhet o kastat dina saker har varit d absolut värsta jag någosin gjort! skärde såå i hjärtat!


Men vi har hållt igång iaf!:dagen efter alltså den 29:e drog vi å  bada =) 

var super mysigt , måste göras om!

   Jag o Ammy  bammy =)

     Jesper o Ammy på fika stunden (mellamål??)

   O lilla Clara  


nej hörrni! ska skärpa mig med det här o blogga! ska det men imorgon =) 

nu ska jag umgås med Nicole innan de är dags för morgonens äventyr

 

Av Sofia Werner - 1 juli 2011 17:26

Tisdag den 28e: vid 22.15 lämnade du oss! O saknaden är STOR morfar, för stor!

Jag kan ännu  inte fatta att du inte är här med oss! Känns som det var igår du ringde o fråga hur vi mådde o ville bjuda på  kaffe(: men det var det inte!

Jag älskar o saknar dig morfar!!!

       

Ich liebe dich opa!!!             

Ovido - Quiz & Flashcards